• Sorry dat ik nu weer zo snel een nieuw topic post, maar ik voel me ontiegelijk rot nu. Dat meisje waar ik net mee praatte zegmaar zit helemaal een zielig verhaal te houden waarbij het erop neer komt dat ze zich lelijk voelt door mijn foto's en zich genegeerd voelt door mijn 'populariteit' op school. Maar ik ben helemaal niet populair of zo. Er staan gewoon een paar mensen bij me, en dat zijn mijn beste vrienden en die volgen mij zo'n beetje overal waar ik heen ga. Dat vind ik allemaal heel leuk enzo, maar nu bezorg ik andere mensen een rotgevoel. En moet ik nu tegen mijn vrienden zeggen dat ze op moeten rotten omdat ik iemand een rotgevoel bezorg en mijn foto's verwijderen omdat iemand zich hierdoor lelijk voelt? Het ging allemaal net zo goed vandaag! LEUK! Hele leuk dit! :((


    26 - 02 - '16

    Nu geeft ze jou de schuld van haar minderwaardigheidscomplex. Als ze daar last van heeft komt het echt niet alléén door jouw foto's en uiterlijk hoor. Ze wil jou gewoon een rotgevoel bezorgen, anders zeg je zoiets toch niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    dat meisje is gewoon jaloers op je, trek je er niks van aan. maar dat is denk ik nogal moeilijk als je dat meisje elke dag ziet. ik wens je succes. (Y)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Tsja, je kan iets zeggen als: kay, listen up, even niet om 't een of het ander, maar ik kan moeilijk m'n vrienden + foto's ditchen omdat jij niet kan accepteren dat ik met m'n vrienden omga. Da's iets wat aan jouw zelfbeeld ligt en daar kan ik vrij weinig aan doen.
    There are some things in life you just need to accept. This is one of those things.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cup schreef:
    Nu geeft ze jou de schuld van haar minderwaardigheidscomplex. Als ze daar last van heeft komt het echt niet alléén door jouw foto's en uiterlijk hoor. Ze wil jou gewoon een rotgevoel bezorgen, anders zeg je zoiets toch niet.


    Let it come and let it be

    Je kunt het beste proberen je er niks van aan te trekken. Het klinkt hard, maar haar minderwaardigheidscomplex is niet jouw probleem.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het is toch niet jouw probleem? Serieus, dan mag je alle mooie meisjes uit de media ook wel verbieden voor het zelfbeeld van andere, dan moet groepsjesvorming op school verboden worden want anders word iemand misschien wel jaloers op je vrienden. Ze kan beter een psych zoeken, als het al echt waar is en ze je niet gewoon een kutgevoel probeerd aan te praten.


    Your make-up is terrible

    Taize schreef:
    Je kunt het beste proberen je er niks van aan te trekken. Het klinkt hard, maar haar minderwaardigheidscomplex is niet jouw probleem.


    C18 schreef
    Tsja, je kan iets zeggen als: kay, listen up, even niet om 't een of het ander, maar ik kan moeilijk m'n vrienden + foto's ditchen omdat jij niet kan accepteren dat ik met m'n vrienden omga. Da's iets wat aan jouw zelfbeeld ligt en daar kan ik vrij weinig aan doen.
    There are some things in life you just need to accept. This is one of those things.


    Daar is het nu al te laat voor, ze heeft me al een kut-gevoel aangepraat. Ik heb nu helemaal het idee dat ik niet mag bestaan doordat ik haar een kut-gevoel bezorg met mijn foto's en het hebben van vrienden die graag om mij heen staan ):


    26 - 02 - '16