• Yea, dat dacht ik net.
    Ik verveel me namelijk kapot, dus ging ik maar heel Q bekijken, en bij mijn golden membership staat dit:

    'Je huidige Golden Membership loopt tot 21 nov 2011 - 12:27.'

    Maar het is nu 21 november, kwart over 4 en ik heb het nog steeds. Iemand een idee hoe dat kan?


    Opgeven is geen optie.

    Inception(bat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Gratis verlenging. (bat)

    Dat is altijd zo :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Roep even een mod en zeg dat je van je GM afwilt :Y)

    ga die GM smileys posten nu het nog kan <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Moet je blij mee zijn. :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    RainbowDash schreef:
    Roep even een mod en zeg dat je van je GM afwilt :Y)

    ga die GM smileys posten nu het nog kan <_<
    :W(no_chears)(heart2)(clown)(bat)(cop)(headbang)(kitty)(banana)(quote)(alien)(gsm)(finger)(wedding)(kudo)(bloos)(joehoe)(pirate)*O*(wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Haha, die van mij loopt tot 1970.
    Maar ik zou zeggen, geniet ervan zolang het kan. Je wilt toch niet zonder banaan leven?
    (banana)


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Haha, die van mij loopt tot 1970.
    Maar ik zou zeggen, geniet ervan zolang het kan. Je wilt toch niet zonder banaan leven?
    (banana)


    Haha yeahh(banana)


    Opgeven is geen optie.

    Wimbledon schreef:
    Dat is altijd zo :W


    Maar het is tot en niet tot en met, dus dan zou het toch al afgelopen moeten zijn? o_O''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 16:19 ]


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Endure schreef:
    (...)

    Maar het is tot en niet tot en met, dus dan zou het toch al afgelopen moeten zijn? o_O''
    the magic never ends (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wimbledon schreef:
    Dat is altijd zo :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Als ik jou was, zou ik genieten en lekker zwijgen (bat)


    Let it come and let it be

    Epic toch? Ik zou vooral de aandacht erop vestigen zodat iemand je eraf helpt, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LOVEANNABETH schreef:
    Inception(bat)


    Big girls cry when their hearts are breaking