• Sinds kort kom ik steeds moeilijker uit mijn woorden.
    Ik weet dan wel wat ik wil zeggen, maar krijg het niet over mijn lippen.
    Normaal praat ik best wel veel, maar de laatste tijd heb ik veel minder zin om dingen te zeggen omdat ik het gewoon niet in een keer eruit krijg.
    Korte woorden zoals 'Ja' of zo dat lukt wel, maar langere zinnen, of verhalen vertellen gaat moeilijk. Ik heb hier nog nooit last van gehad, en vind het ook òntzettend irritant.
    Iedereen zit ook steeds te vragen 'stotter je?' of dan gaan ze mijn zinnen af maken als ik er zelf te lang over doe, en het liefst wil ik er gewoon weer zo snel mogelijk weer van af :Y)

    Dus wie heeft/had hier nog meer problemen mee en weet of het gewoon tijdelijk is, of dat ik er zelf wat aan kan doen of zo.

    Voordeduidelijkheid: Het is dus niet stotteren. Het is niet dat ik op een letter blijf hangen of zo, maar echt haperen.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 12:40 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik heb het ook sinds ik klein ben als ik enthousiast ben of heel blij ben en vertel een verhaal dan kan je mij dus echt niet verstaan. (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik zit al 2.5 jaar met dat probleem :(
    Ik kan op geen woorden komen, geen logische zinsconstructies meer gebruiken en ik haal veel zegswijzen en die dingen dooreen. Het is. verschrikkelijk.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 16:59 ]


    Get outta my head!

    Dat heb ik ook.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat heb ik dus mijn hele leven al -.-


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.