• Ik ben verhuisd op mijn 7de. Vroeger in mijn oude huis had ik altijd een nachtmerrie, zo een die elke nacht terugkomt, weet je wel, en die steeds een stukje verder ging. Die van mij ging zo:
    Ik liep mijn slaapkamer uit en liep de trap af naar de kelder. Stapje voor stapje, heel rustig. Steeds als ik dichterbij kwam werd het geluid harder. Een vreselijk duivels geluid, en de schaduwen die op de muur verschenen waren ook niet aangenaam. Steeds verder, maar nooit zag ik wat er nou in die kelder was.
    Ik had er steeds last van. Iedere keer werd ik gillend wakker. Toen zijn we naar een nieuw huis gegaan, toen stopte het, ik heb er nooit meer een gehad. Tot ik toen terug naar dat huis ben gegaan, die avond dat ik terug in t nieuwe huis was heb ik erover gedroomd. Maar dit keer hingen er allemaal spiegels, heel raar. Nu denk ik dat het aan het huis lag. Er zijn vaker dingen geweest daar, rare dingen gebeurd, onverklaarbare dingen op foto's en zelfs rare schaduwen en zo. Kan het dus zijn dat het echt daar aan dat huis lag, en hoezo, wat zou die droom betekenen? Ik ben d'r al zooooo lang nieuwsgierig naar.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Misschien is er ooit iemnad gestorven? dat hoor je wel vaker..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Zoiets heb & had ik ook. Alleen niet gerelateerd aan dromen.
    Laten we maar gewoon zeggen dat we niet 'alleen' zijn (&waren).

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 22:05 ]


    There's power in the words you whisper.

    Heb ik nog nooit gehad en ik zou ook geen idee hebben wat het betekend, als het al iets betekend. Ik geloof niet in geesten of wat dan ook.


    Me so good.

    Het lijkt precies op het begin van een boek dat ik heb gelezen, verder weet ik ook niks

    Entiteiten, die je uit die kelder willen. Simple as fuck.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Inkheart schreef:
    Het lijkt precies op het begin van een boek dat ik heb gelezen, verder weet ik ook niks
    Haha serieus? Vet ;D Welk boek dan?


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    LUCKY13 schreef:
    (...)Haha serieus? Vet ;D Welk boek dan?

    Bezweringen van Kelley Armstrong (das de Nederlandse titel, officieel is het Engels) het klopt niet precies maar het heeft wel het zelfde idee met een meisje (ik geloof ook 7) en een kelder en stemmen en verhuizen enzo

    het lijkt erop dat je ind bezoek had en de geesten zijn aan dat huis gebonden

    dus als je niet meer bij dat huis komt als het goed is ben je er dan vanaf


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Je kan het huis en jezelf ook laten reinigen. Ik heb ergens gelezen dat als je contact maakt met geesten op een verkeerde manier, zonder ghosthunter erbij, de geest in je kan kruipen en in het huis. Misschien is dat bij jou gebeurd. Heel veel sterkte!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Niet dat ik nu de spelbreker wil zijn of zo hoor, maar het kan ook gewoon tussen je oren zitten. Hiermee bedoel ik dus niet dat je gek bent, maar dat je als kind zijnde een grote fantasie had en hierover ging dromen. De droom kan teruggekomen zijn, omdat je er bang voor was.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    Niet dat ik nu de spelbreker wil zijn of zo hoor, maar het kan ook gewoon tussen je oren zitten. Hiermee bedoel ik dus niet dat je gek bent, maar dat je als kind zijnde een grote fantasie had en hierover ging dromen. De droom kan teruggekomen zijn, omdat je er bang voor was.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Asmodeus schreef:
    Niet dat ik nu de spelbreker wil zijn of zo hoor, maar het kan ook gewoon tussen je oren zitten. Hiermee bedoel ik dus niet dat je gek bent, maar dat je als kind zijnde een grote fantasie had en hierover ging dromen. De droom kan teruggekomen zijn, omdat je er bang voor was.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Als je het elke keer had zit het echt niet tussen je oren hoor, maar zo'n reiningsritueel zou inderdaad kunnen helpen. (flower)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Chronicle schreef:
    Je kan het huis en jezelf ook laten reinigen. Ik heb ergens gelezen dat als je contact maakt met geesten op een verkeerde manier, zonder ghosthunter erbij, de geest in je kan kruipen en in het huis. Misschien is dat bij jou gebeurd. Heel veel sterkte!


    Een geest kan niet in je lichaam kruipen, tenzij je dat toestaat.

    Maar geest kan wel je dromen beïnvloeden.

    NightBreeze schreef:
    (...)

    Een geest kan niet in je lichaam kruipen, tenzij je dat toestaat.

    Maar geest kan wel je dromen beïnvloeden.

    Een identiteid kan wel iemand met een zwakke persoonlijkheid beïnvloeden.


    Ik ben gemeen xoxo