• Tokio Hotel gaat op reis. Bill vindt op het strand een klein meisje van een jaar of 2 zonder haar moeder of vader. Wat hij al raar vindt is dat het kleine meisje heel goed op Bill gelijkt. Oppeens komt er een meisje van rond de 18 jaar op hem afgelopen. En wat blijkt ... De rest lees je in het verhaal alleen heb ik nog rollen nodig



    Rollen:



    Hoofdrol: PrincesScene

    Dochtertje: Nouszie

    Vriendin Tom: sayXkiss

    Vriendin Georg: KimxGeorg

    Vriendin Gustav: xGusxJacQx

    BF hoofdrol + helpt opvoeden van dochter: HOBBITx3

    BF TH:NimmaGirl





    Info:



    Rol:

    Naam:

    Karakter:

    Leeftijd:

    Foto:

    Klein tekstje:

    Waarom deze rol:

    zou je aub even willen stemmen op titel en idee, dan krijg je van ons een rol:P
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=12022

    Rol: Gustav's vriendin

    Naam: Jacqueline

    Karakter: Verlegen

    Leeftijd: 19

    Foto:

    http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

    Klein tekstje: He mensen, Ik ben dus Jacqueline !! Ik hou enorm van shoppen en fotos maken, ik ben ook sinds kort fotomodel, ik geniet van m'n werk, laast bij z'n shoot waren er leuke jongens, helaas had ik geen shoot samen! Maar oke even terug naar m'n leventje, ik ben dus vrijgezel, verliefd op een drummer !:p! Ik hou enorm van shoppen, met mijn naar de stad gaan is niet veilig !! Veder schrijf ik in m'n dagboek en schrijf ik gedichtjes, soms ga ik nog wel eens even op bezoek bij me zusje en ouders,enorm gezellig ! Xxx

    Waarom deze rol: Ich liebe GUSTAV !!
    (H)

    Rol: Dochtertje ^^
    Naam: Anouschka
    Karakter: lacht veel, verlegen.
    Leeftijd: 2
    Foto: http://img1.chakpak.com/se_images/121062_-1_564_none/cute-baby-wallpaper.jpg
    Klein tekstje: Ik ben Anouschka. Ik woon bij mama. Alleen met mama, want papa is foetsie. Ik en mama gaan wel eens naar het strand. Dat vind ik heel leuk! Alleen in de auto zitten, daar word ik vaak wat moe van. Dan moet ik slaapie doen. Maar mama komt dus ik houd me snel stil. Dada
    (ik weet dat kinderen van twee jaar niet zoveel kunnen zeggen, maar ik moest er een tekstje bij x))
    Waarom deze rol: Lijkt me gewoon een leuke rol ^^


    ~

    Dochtertje :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ow doe dn maar ....mag jij dn weten :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: Dochtertje ^^



    Naam: Anouschka



    Karakter: lacht veel, verlegen.



    Leeftijd: 2



    Foto: http://img1.chakpak.com/se_images/121062_-1_564_none/cute-baby-wallpaper.jpg



    Klein tekstje: Ik ben Anouschka. Ik woon bij mama. Alleen met mama, want papa is foetsie. Ik en mama gaan wel eens naar het strand. Dat vind ik heel leuk! Alleen in de auto zitten, daar word ik vaak wta moe van doe. Dan moet ik slaapie doen. Maar mama komt dus ik houd me snel stil. Dada
    (ik weet dat kinderen van twee jaar niet zoveel kunnen zeggen, maar ik moest er een tekstje bij x))



    Waarom deze rol: Lijkt me gewoon een leuke rol ^^


    Je hebt hem schatse

    Vriendin georg

    Kim

    20

    Lief vrolijk eigenwijs soms koppig en brutaal

    http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.
    Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief, vrolijk,soms koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim


    Wrrom deze rol: simpel Georg is sexy^^.

    (...)

    Je hebt hem schatse


    Thanx ^^ (K)


    ~

    Vriendin georg

    Kim

    20

    Lief vrolijk

    http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.
    Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim


    Je hebt hem ^^

    Oeh danke:D:D

    ow doe dn maar ....mag jij dn weten :P


    Als je wilt ik heb nog 2 rollen ^^

    Bf TH



    Rol: BF TH



    Naam: Shanice



    Karakter: Lief,behulpzaam,soms flapuit



    Leeftijd: 16



    Foto: komt er aan



    Klein tekstje:

    Heey skatkess <3
    Ik ben Shanice en ik ben 16 jaar geleden op deze wereld gedropt,Ik hou van muziek en dansen.Ik vind TH best goed en de jongens zijn super aardig!!Veder ben ik verslaagt aan lolly's en kauwgom,Ik haat shoppen maar ik ga soms mee als ik mee moet.Ik hou van mijn vrienden en die zooi,Ik ben hyper en melig xD en ik schaam me er niet voor :P.Ik ben wie ik ben en als je daar problemen mee hebt krijg je een tik xD...Nou liefjes i love you en tot de volgende keer



    Waarom deze rol:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Bf TH



    Rol: BF TH



    Naam: Shanice



    Karakter: Lief,behulpzaam,soms flapuit



    Leeftijd: 16



    Foto: komt er aan



    Klein tekstje:

    Heey skatkess <3
    Ik ben Shanice en ik ben 16 jaar geleden op deze wereld gedropt,Ik hou van muziek en dansen.Ik vind TH best goed en de jongens zijn super aardig!!Veder ben ik verslaagt aan lolly's en kauwgom,Ik haat shoppen maar ik ga soms mee als ik mee moet.Ik hou van mijn vrienden en die zooi,Ik ben hyper en melig xD en ik schaam me er niet voor :P.Ik ben wie ik ben en als je daar problemen mee hebt krijg je een tik xD...Nou liefjes i love you en tot de volgende keer



    Waarom deze rol:


    Je hebt hem ^^

    Waarom deze rol : omdat het me een leuke rol lijkt,en zeg nou zelf wie wilt nou niet de BF zijn van TH??


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    krijg ik Gustav(A) *kijkt op haar aller liefst*(flower)

    Dankjeee (K)


    Listen to your heart and your dreams come true ~