• Zo ontzettend graag wil ik die film zien, The Hunger Games.
    Want ik was vandaag voor de 2e keer naar Breaking Dawn gegaan en toen kwam die trailer er dus voor!
    En OMG hij is nog beter als je 'm in de bios ziet. :9~
    Ik denk dat ik minimaal 2x naar die film heen ga. En ik ga proberen zo veel mogelijk mensen mee te slepen muhahaha. *O*
    En had dus ook zo'n rilling toen Jacob (in wolf-vorm) kwaad werd tegen Sam en zo boven hem uit torende. Dat gegrom en shizzle, EPIC. En ik denk dat ik me gewoon te veel inleef of zo, maar ik moet dan mijn best doen om mijn tranen in bedwang te houden. -zucht- Dat klinkt vast alsof ik zo'n huilebalk ben. Nee nee nee, dat is echt niet zo. Maar films zijn gewoon mijn leven. <3
    Sorry ik kan het even niet laten. :W

    Op een bepaald moment had ik ergens in de film een krop in mijn keel xo


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga niet naar beide films.
    Sorry.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Maitresse schreef:
    Op een bepaald moment had ik ergens in de film een krop in mijn keel xo

    I know the feeling. :Y)

    MissSharp schreef:
    Ik ga niet naar beide films.
    Sorry.

    Hoef je toch je excuses niet voor aan te bieden? :W

    Ik wil ook zo graag naar The Hunger Games. Ik zag de trailer ook toen ik BD keek in de bios, echt awesomee.

    Maar BD was wel vet, en er zat veel humor in. Ik heb nog nooit zoveel gelachen bij een film in de bios (':


    Me so good.

    Chimera schreef:
    (...)
    Hoef je toch je excuses niet voor aan te bieden? :W


    Naa, jawel.
    Anders komt het zo bot over. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 19:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gnome schreef:
    Ik wil ook zo graag naar The Hunger Games. Ik zag de trailer ook toen ik BD keek in de bios, echt awesomee.

    Maar BD was wel vet, en er zat veel humor in. Ik heb nog nooit zoveel gelachen bij een film in de bios (':

    Jaa die humor is echt geniaal. Ik lag echt dubbel van het lachen en dat terwijl ik de film al eens gezien had. :'D

    MissSharp schreef:
    (...)

    Naa, jawel.
    Anders komt het zo bot over. :Y)

    Haha, nja geeft niet hoor. (bloos)

    Ik wil naar THG zo graag. Liever dan jullie allemaal. Die hardie.


    SLOAN.

    Mutilant schreef:
    Ik wil naar THG zo graag. Liever dan jullie allemaal. Die hardie.

    How would you know? (cat)

    Gnome schreef:
    Ik wil ook zo graag naar The Hunger Games. Ik zag de trailer ook toen ik BD keek in de bios, echt awesomee.

    Maar BD was wel vet, en er zat veel humor in. Ik heb nog nooit zoveel gelachen bij een film in de bios (':


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Die kwam bij ons nieteens als voorstukje :O
    Bij ons kwam New Kids Nitro -.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb Breaking dawn gezien, echt geweldig, maar The Hungeer Games daar wil ik niet naar toe gaan. De boeken waren al saau en meestal zijn de films erger, dus,nee


    Ex astris, sciencia

    Emrys schreef:
    Die kwam bij ons nieteens als voorstukje :O
    Bij ons kwam New Kids Nitro -.-

    Bij ons kwam New Kids en Hunger Games. :'D

    Bronte schreef:
    Ik heb Breaking dawn gezien, echt geweldig, maar The Hungeer Games daar wil ik niet naar toe gaan. De boeken waren al saau en meestal zijn de films erger, dus,nee

    Pfoeee heb je de trailer al gezien? o.o
    Die is al freakin' epic terwijl er nog niet eens zoveel in gebeurt!
    Seriously, you're gonna miss something. D: