• Weet iemand of Abercrombie and fitch in barcelona zit? alvast bedankt.


    ailoveejoee.

    Google.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik geloof van wel


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Escritura schreef:
    Google.


    ik kon het nergens het adres vinden op google


    ailoveejoee.

    Vanaf 30 september 2010 heeft Abercrombie ook een vestiging van haar dochterbedrijf Hollister in Spanje geopend. Xanadu Madrid is open vanaf 3o september. Niet lang daarna zal ook een vestiging in Barcelona open gaan. Deze vestiging in La Maquinista gaat open op 7 oktober.

    Hooligan schreef:
    Vanaf 30 september 2010 heeft Abercrombie ook een vestiging van haar dochterbedrijf Hollister in Spanje geopend. Xanadu Madrid is open vanaf 3o september. Niet lang daarna zal ook een vestiging in Barcelona open gaan. Deze vestiging in La Maquinista gaat open op 7 oktober.

    dankje!


    ailoveejoee.

    Geen idee, maar ik hou echt van die winkel!
    Mijn moeder is net naar Parijs geweest en heeft een pul ervan voor me meegebracht. Ze ruikt heerlijk naar parfum. :)


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Hooligan schreef:
    Vanaf 30 september 2010 heeft Abercrombie ook een vestiging van haar dochterbedrijf Hollister in Spanje geopend. Xanadu Madrid is open vanaf 3o september. Niet lang daarna zal ook een vestiging in Barcelona open gaan. Deze vestiging in La Maquinista gaat open op 7 oktober.


    Dit gaat over Hollister, you know that? En er zitten er maar 3 in Europa; Londen, Parijs en Milaan. Dus geen A&F in Barça!


    It's time to be happy again.

    Indian schreef:
    (...)

    Dit gaat over Hollister, you know that? En er zitten er maar 3 in Europa; Londen, Parijs en Milaan. Dus geen A&F in Barça!

    Ik las het inderdaad, sorry he (;

    Indian schreef:
    (...)

    Dit gaat over Hollister, you know that? En er zitten er maar 3 in Europa; Londen, Parijs en Milaan. Dus geen A&F in Barça!

    En binnenkort in Brussel! :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Indian schreef:
    (...)

    Dit gaat over Hollister, you know that? En er zitten er maar 3 in Europa; Londen, Parijs en Milaan. Dus geen A&F in Barça!

    Die in Milaan is echt onvindbaar slechte ervaring, haha (:


    Never run out of reasons to smile...