• Ik hoor jullie al zuchten =]

    Welke zal ik kiezen?
    -Deze houden, Oppugno dus.
    -Willow
    -HungerGames usernames.

    Uhm, ja, dat dus. Eigenlijk heb ik dus alleen "Willow" bedacht. Hebben jullie nog suggesties? Het liefst iets wat met de Hunger Games te maken heeft, of met dromen/sprookjes/elfjes. =]

    x Rosa.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind deze wel leuk (: En Willow kan niet, die heeft al iemand ;3 -Ik wilde hem ook haha xd


    Alis volat propriis.

    Imaginaerum schreef:
    Ik vind deze wel leuk (: En Willow kan niet, die heeft al iemand ;3 -Ik wilde hem ook haha xd

    Oh, toen ik keek was hij niet bezet. Verkeerd gekeken dan... Bedankt! :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Deze houden..


    Believe in yourself.

    Oberon(elfenkoning) of Alfheim(elfenstad)
    De Eledhel (de elfen van het licht)
    De Moredhel (de zwarte elfen)
    De Glamredhel (de waanzinnige elfen)
    De Ocedhel (de elfen van over de zee)
    De Anoredhel (de elfen van de zon - ook wel de beschermelfen genoemd)
    De Taredhel (de clans van de zeven sterren)

    Here you go, have fun.


    Cool, neat, swell -Cry

    Morphling? 8D
    Dan ben je verslavend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Annwfyn schreef:
    Oberon(elfenkoning) of Alfheim(elfenstad)
    De Eledhel (de elfen van het licht)
    De Moredhel (de zwarte elfen)
    De Glamredhel (de waanzinnige elfen)
    De Ocedhel (de elfen van over de zee)
    De Anoredhel (de elfen van de zon - ook wel de beschermelfen genoemd)
    De Taredhel (de clans van de zeven sterren)

    Here you go, have fun.

    Lol, Oberon van de musical Droomvlucht? ^.^

    Ik vind die namen echt leuk, maar ik ga ze zeker weten fout spellen... Ik had meer gedacht aan iets wat makkelijker uit te spreken was x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die Hungergames usernames prijs gaan geven, gezien de strijd in dat andere topic, haha.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oppugno schreef:
    (...)
    Lol, Oberon van de musical Droomvlucht? ^.^

    Ik vind die namen echt leuk, maar ik ga ze zeker weten fout spellen... Ik had meer gedacht aan iets wat makkelijker uit te spreken was x)

    dat dacht ik dus ook bij mijn naam, maar je wordt het gewoon
    in ieder geval; ik zal er nog gaan zoeken.


    Cool, neat, swell -Cry

    Nightlock schreef:
    Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die Hungergames usernames prijs gaan geven, gezien de strijd in dat andere topic, haha.


    straks hebben jullie allemaal dezelfden in gedachten... (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    straks hebben jullie allemaal dezelfden in gedachten... (cat)


    Dat is altijd dat ze 'm één dag van te voren wegkapen. Het is gewoon een kwestie van wie z´n naam het eerst mag veranderen, hahah. En de frustraties zijn heerlijk om te lezen, lol.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die Hungergames usernames prijs gaan geven, gezien de strijd in dat andere topic, haha.

    Exactly!
    Ik heb een prachtige naam, die nog niet bezet is.
    Dus tot twee december zit ik een beetje te stressen of niemand mijn geliefde naam neemt. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nightlock schreef:
    Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die Hungergames usernames prijs gaan geven, gezien de strijd in dat andere topic, haha.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Templesmith schreef:
    (...)
    Exactly!
    Ik heb een prachtige naam, die nog niet bezet is.
    Dus tot twee december zit ik een beetje te stressen of niemand mijn geliefde naam neemt. :C


    Iedere dag checken en dan kijken op welke dag je droom wordt verpest. Maar no worries, Amy zal het niet zijn. Zij gaat gelukkig terug naar Cinna.(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die Hungergames usernames prijs gaan geven, gezien de strijd in dat andere topic, haha.

    Lol, ik ben ook overal te laat mee haha x) Wedden dat alle namen bezet zijn? =P

    Hm, of ik doe Redbird, als die nog niet bezet is (huis van de nacht).


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    hungergames; Foxface, Clove, Cato, Thresh, Everdeen,..


    Cool, neat, swell -Cry