• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.


    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan sNiall


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Samuel Waters (sNiall)


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)


    Idee is van: sNiall

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zoey
    'Goed,' zei ik terwijl ik haar een knuffel gaf. 'Die van jou?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alison Dallas
    'Ging wel. Moest alleen nog veel spullen uitpakken,' zeg ik.
    Ja ik moest spullen uitpakken. Nieuwe pleegfamilie. Nieuw huis. Nieuwe regels. Ze zijn wel aardig voor me en ze accepteren me hoe ik ben(dus een maffe heks) en behandelen me zoals je zelf behandelt wilt worden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Miley Donalds
    Wanneer de koetsen stil staan neem ik weer plaats op Kyndall zijn rug.
    Met ze vieren -ik, Kyndall, Arlené en Reachell- lopen we richting het kasteel.
    Wanneer we bij de grote zaal aankomen begin ik nep te huilen "En toen moesten we allemaal een andere kant op" roep ik dramatisch zodat iedereen het hoort.
    "Eraf" zegt Kyndall "Nah geen zin, ik zit wel lekker" zeg ik en slaag mijn handen steviger om zijn hals heen.
    Wanneer ik een woedende blij van Snape krijg spring ik snel van zijn rug af "Zie ik jullie morgen" vraag ik met een glimlach.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Katherine Bright
    We kwamen aan in de grote zaal. 'Ik spreek jullie later nog wel' zei Zoey aan ze ging aan de tafel van gryffindor zitten. 'Kom je?' vroeg ik aan Dana en vrolijk liep ik richting onze tafel.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 18:59 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zoey
    'Je moet me dadelijk alles vertellen. Maar eerst heb ik goed nieuws. ik heb verkering en jij mag raden met wie.' Ik kreeg een grote glimlach op mijn gezicht. Ik vond het leuk om Alison weer te zien.


    Dana
    'Natuurlijk,' zei ik en liep achter haar aan. We gingen zitten en opeens besefte ik hoe honger ik had. 'Heb jij ook zo'n honger?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Raechell
    'Ik zie jullie nog wel.' Zei ik. Ik liep richting de tafel en ging zitten bij andere mensen die in Ravenclaw zaten De eerste beste die ik zag zij ik hai tegen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Katherine Bright
    'Verschikkelijke honger.' lachte ik. Ondanks wat er in de trein was gebeurd was ik weer op en top vrolijk. Zelfs de plannen van Arlené baten me geen zorgen meer.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alison Dallas
    'Iemand van Gryffindor,' mompel ik.
    Ik bestudeer alle jongens van Gryffindor en herriner me dat ik Kyndall en Zoey zag zoenen.
    'Kyndall Seinga,' zeg ik snel.
    Ik glimlach blij en besef me dat Zoey altijd een goede vriendin voor me is geweest. Ze pestte me niet zoals de meeste anderen. Ze leek blij wanneer ze me zag.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zoey
    'Klopt,' zei ik blij. Ik glimlachte breed. 'Maar nu vertel jij mij hoe je pleeg ouders zijn. Zijn ze aardig? Vinden ze het normaal dat je ene heks ben? Heb je broers en zussen?' Ik begon op en neer te springen van nieuwsgierigheid.


    Dana
    'Dan maar hopen dat er niet zoveel eerstejaars zijn zodat we lekker snel kunnen eten,' zei ik lachend/


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    Ik maakte een instemmend geluid en hoopte dat die eerstejaars er snel aankwamen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik moest zachtjes grinniken van het geluidje dat Katherine maakte. 'De helft van de andere jaars zijn amper binnen,' merkte ik op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    Eindelijk he ik Miley van mijn rug weten te krijgen, al snel zie ik Zoey staan.
    "Hallo" zeg ik met een grijns en kijk nog een keer naar Miley die rare gezichten aan het trekken is met als gevolg een klap tegen haar hoofd van haar buurvrouw.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Alison Dallas
    'Ze zijn heel aardig en ze hebben het druk met werk dus zijn we vaak alleen thuis en daarnaast zijn ze niet echt streng. Ze accepteren me ookal ben ik een heks en ik heb nu twee broers en één zus. De oudste broer heet Cameron en de jongste broer heet Damian. En mijn zus heet Irina,' zeg ik blij.
    Ik glimlach breed en begin te lachen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Katherine Bright
    'Trage mensen allemaal, ik wordt er zot van.' zuchte ik geïrriteerd. Achja, ik kon ze niks kwalijk nemen, ik was zelf ook niet bij de snelsten. We hadden gewoon geluk dat we als een van de eersten uit de trein waren.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zoey
    'Dat is zo leuk,' zei ik. 'Heb je mijn brieven nog ontvangen? Zo niet dan sorry maar mijn eigen uil heeft mijn broer gebruikt dus heb ik de oude van mijn ouders moeten gebruiken. Nou volgens mij is dat ding ergens dood gevallen.'
    'Hallo,' zei Kyndall.
    'Hooi,' zei ik. 'Ga zitten.' Ik klopte op de plaats naast mij en keek toen weer naar Alison. 'Vandaar dat de kans groot is dat je mijn brieven niet hebt.'


    "Ignite, my love. Ignite."