• Ja ik ga vrijdag zwarte piet spelen.xD speciaal voor kinderen waarvan ouders geen geld hebben voor cadeautjes. We hebben spullen ingezameld en nu mag ik piet zijn.(krul)

[ topic verplaatst door een moderator ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Clove schreef:
    (...)

En ik heb ook niet echt zin om me te laten schminken. En stiekem heb ik een hekel aan kleine krijsende kinderen.

ikke niet ik wil later bij een kinderdagverblijf wekren

MisPattinson schreef:
    (...)
    ikke niet ik wil later bij een kinderdagverblijf wekren

Veel succes met die kleine krijsende kinderen!

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Das wel lache altijd :)

Veel succes btw met het verwijderen van je make-up. xD

"Your life. Your choice. Think about what you want."

Clove schreef:
    (...)

Veel succes met die kleine krijsende kinderen!

thanks ik heb een neefje van bijna 3 en een niechtje van bijna 5 maanden(H)

Ik ben -intussen al weer heel- vroeger ook wel eens zwarte piet geweest. :) Wel super nice dat je dat doet voor kinderen waarvan de ouders geen geld hebben voor cadeautjes, dat vind ik echt heel goed van je! *Heeft even zwaar respect*

Bad decisions make good stories.

Ik moest vorig jaar zwarte piet zijn bij de sinterklaas kerkviering
    Vreselijk, die make-up was er twee dagen later nog niet honderd procent af

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Oeh, dat lijkt me ook zo leuk om een keer te doen!

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Ik ga dat dit jaar ook doen, het lijkt me echt geweldig(:

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Ik mag het over twee weken bij mij bij de handbalvereniging doen. (:

Big girls cry when their hearts are breaking

MadameParis schreef:
    Ik ben -intussen al weer heel- vroeger ook wel eens zwarte piet geweest. :) Wel super nice dat je dat doet voor kinderen waarvan de ouders geen geld hebben voor cadeautjes, dat vind ik echt heel goed van je! *Heeft even zwaar respect*

dankje. Ik vind het echt leuk want normaal krijgen ze niet echt veel en dan mag ik al die gezichten zien. Op zo'n moment ga ik wel denken dat ik vreselijk geluk heb met mijnouders(H)

MisPattinson schreef:
    (...)
    dankje. Ik vind het echt leuk want normaal krijgen ze niet echt veel en dan mag ik al die gezichten zien. Op zo'n moment ga ik wel denken dat ik vreselijk geluk heb met mijnouders(H)

Dat is ook hetgeen waar je het voor doet, de gelukkige gezichtjes van de kinderen, en beseffen dat wij het eigenlijk best goed hebben. Ik denk sowieso dat wij in Nederland het ontzettend goed hebben, dat moeten we eens in gaan zien...

MadameParis schreef:
    (...)

Dat is ook hetgeen waar je het voor doet, de gelukkige gezichtjes van de kinderen, en beseffen dat wij het eigenlijk best goed hebben. Ik denk sowieso dat wij in Nederland het ontzettend goed hebben, dat moeten we eens in gaan zien...

inderdaad. Mensen moeten bilj zijn met alles. Oke wat ik nu ga zeggen lijkt heel erg ego. Met wat ik krijg ben ik blij. Ik hoef niet alles. Al mijn zakgeld spaar ik op. Heb zelfs op mijn donder gehad van mn ma dat ik een keer iets moet kopen van mn zakgeldxD

MisPattinson schreef:
    (...)
    inderdaad. Mensen moeten bilj zijn met alles. Oke wat ik nu ga zeggen lijkt heel erg ego. Met wat ik krijg ben ik blij. Ik hoef niet alles. Al mijn zakgeld spaar ik op. Heb zelfs op mijn donder gehad van mn ma dat ik een keer iets moet kopen van mn zakgeldxD

Zeker, mensen moet eens leren inzien hoe goed dit land is voor ons, en stoppen met zeiken op alles. Dat is toch niet ego? Het is juist mooi dat je blij bent met wat je krijgt. Ik ben dat ook. Elk klein dingetje doet me ongelooflijk goed. Vroeger ben ik heel materialistisch geweest, maar godzijdank heb ik dat mezelf afgeleerd. Nu kan je mij met materialen helemaal niet blij meer maken, het meest blij maak je me, met gewoon een wat liefde. Een knuffel van mijn vriend, doet zo veel, ik hoef alle andere dingen niet. Mensen moeten blij leren zijn met wat ze hebben, en als ze dat niet zijn, dan mogen ze een weekje op uitwisseling met mensen uit ontwikkelingslanden.