• Ja ik ga vrijdag zwarte piet spelen.xD speciaal voor kinderen waarvan ouders geen geld hebben voor cadeautjes. We hebben spullen ingezameld en nu mag ik piet zijn.(krul)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik was gister zwarte piet. Wanted to truly kill myself.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb dat nooit gedaan, maar mensen die dat wel deden zeiden dat je nog een week last had van schmink in je oor x)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Leuk voor die kinderen!
    Ik vier geen Sinteeklaas meer, omdat Sinterklaas stiekem een rasicistische, kindontvoerende pedo is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cup schreef:
    Ik heb dat nooit gedaan, maar mensen die dat wel deden zeiden dat je nog een week last had van schmink in je oor x)

    haha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Stiekem wil ik dat ook doen (wbw) Ik ben alleen allergisch voor schmink.

    Clove schreef:
    Leuk voor die kinderen!
    Ik vier geen Sinteeklaas meer, omdat Sinterklaas stiekem een rasicistische, kindontvoerende pedo is.

    (yeah) zwarte piet ook hoor alle lieve kleine kinderen gaan met me mee in de zak. stiekem eet ik alle pepernotenen snoepjes zelf op:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Epitaph schreef:
    Ik was gister zwarte piet. Wanted to truly kill myself.

    Ik zie je echt al als zwarte piet... Heb je er toevallig een foto van?

    Ik wil ook een keer Zwarte Piet spelen <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MisPattinson schreef:
    (...)
    (yeah) zwarte piet ook hoor alle lieve kleine kinderen gaan met me mee in de zak. stiekem eet ik alle pepernotenen snoepjes zelf op:Y)



    Haha xD


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clove schreef:
    (...)


    Haha xD

    met mijn oma was ik een keer op een hobbymarkt dingen aan het verkopen van haar en ghad ze een grote bak snoep bij om uit te delen. ik heb een kwart zelf opxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emrys schreef:
    (...)
    Ik zie je echt al als zwarte piet... Heb je er toevallig een foto van?

    Ik wil ook een keer Zwarte Piet spelen <3

    Die zijn er wel, maar die krijg je niet. (wbw)
    Ik was heel ironisch hoedenpiet, en zat op een bakfiets vol met zakken pepernoten, en toen ging fotopiet met me flirten. (krul)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    MisPattinson schreef:
    (...)
    met mijn oma was ik een keer op een hobbymarkt dingen aan het verkopen van haar en ghad ze een grote bak snoep bij om uit te delen. ik heb een kwart zelf opxD


    Haha xD
    Dat gebeurd er dus met mij als je mij een zwarte piet maakt. Ik eet alle snoep zelf op.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cup schreef:
    Ik heb dat nooit gedaan, maar mensen die dat wel deden zeiden dat je nog een week last had van schmink in je oor x)


    leek me leuk eens zwarte piet zijn xd
    Alleen ik zit niet te wachten dat ik een week later nog schmink uit me oren vis XD
    + me zusjes willen elk jaar al dat ik met ze mee ga om naar sinterklaas te kijken -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou nooit voor zwarte piet spelen. Dan heb ik echt het gevoel dat ik me identiteit moet veranderen :'D


    Shoganai i ne~

    Clove schreef:
    (...)

    Haha xD
    Dat gebeurd er dus met mij als je mij een zwarte piet maakt. Ik eet alle snoep zelf op.

    Hahah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    (...)
    Hahah


    En ik heb ook niet echt zin om me te laten schminken. En stiekem heb ik een hekel aan kleine krijsende kinderen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.