• Één van mijn beste vriendinnen is verliefd op een jongen en hij liet heel erg merken dat hij haar ook leuk vind. Afgelopen 3 weken heeft hij moed verzameld om haar te vragen en dat deedt hij donderdag avond. Ze was helemaal blij en verliefd, in de zevende hemel. Vrijdag avond heeft hij het uitgemaakt. Hij vond dat de stap te groot was en dat hij nu klef MOET doen. Wat natuurlijkk nergens opslaat. Zoiezo houd zij helemaal niet van klef doen. Vervolgens zei hij dat hij het misschien over twee weken wel wil. TOen heeft ze heel eerlijk gezegd dat ze niet zeker weet of zij dan nog wel wilt.

    Ik vind het gewoon zo erg voor der. Ik was de eerste aan wie ze vertelde dat ze verliefd is op hem en ik was zo blij voor der dat hij ook liet merken dat hij haar leuk vond. Nu speelt hij met der gevoelens en ze stond echt op het punt om in tranen uit te barsten.. Ik kan er gewoon niet tegen dat iemand mijn beste vriendin zo behandelt.


    Believe in yourself.

    Jongens ... Zelfs mijn baas gaf me gelijk.


    Alleen maar tranen van geluk

    Serieus, kill him.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Cerebellum schreef:
    Jemig, wat ontzettend vals en laag. Dat is dus weer duidelijk een geval die een high-five in z'n gezicht met een stoel verdient.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Anitaaa schreef:
    Jongens...
    Ik zal ze nooit begrijpen.
    (no_chears)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    RainbowDash schreef:
    Ehh.... Hij heeft het uitgemaakt omdat hij klef moet doen maar wilt het over 2 weken wel weer es proberen? Srsly?

    Kill it dead.

    With hydrochloric acid. (no_chears)

    Dat is.. een kutstreek.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 7:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    With hydrochloric acid. (no_chears)

    Dat is.. een kutstreek.


    Ik heb meer iets van WTF Hoe komt het dat die vriendin hem nog niet keihard in elkaar gemept heeft? Je weet toch dat als iemand zoiets zegt dat dat gewoon niet goed is? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    SchoenVeter schreef:
    hij maakt het uit, en dan zegt ie dat ie het over 2 weken weer wil proberen
    serieus, wat is er mis met hem?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wat een asshole! Zij verdient beter dan dat.


    26 - 02 - '16

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik heb meer iets van WTF Hoe komt het dat die vriendin hem nog niet keihard in elkaar gemept heeft? Je weet toch dat als iemand zoiets zegt dat dat gewoon niet goed is? xD

    Ik wel, iemand die helemaal blind is door liefde niet, vrees ik :].
    & Ja, dat zijn ook van die dingen die ik niet snap x'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jongens zijn gewoon ingewikkeld. (clown)


    -

    Yep. Die jongen had zo niet moeten doen.
    Maar als dat meisje zegt dat ze niet zeker is of ze hem over 2 weken nog wil is ze ook niet echt verliefd, hé. Ik zou na 2 weken nog niet over iemand heen zijn. Tenzij zij het anders bedoelt natuurlijk...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    RainbowDash schreef:
    Ehh.... Hij heeft het uitgemaakt omdat hij klef moet doen maar wilt het over 2 weken wel weer es proberen? Srsly?

    Kill it dead.

    Rainbow Crash heeft het fantastisch verwoord


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Stiekem vind ik dat nergens op slaan...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Referee schreef:
    Serieus, kill him.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Intelligence schreef:
    Yep. Die jongen had zo niet moeten doen.
    Maar als dat meisje zegt dat ze niet zeker is of ze hem over 2 weken nog wil is ze ook niet echt verliefd, hé. Ik zou na 2 weken nog niet over iemand heen zijn. Tenzij zij het anders bedoelt natuurlijk...

    Daarmee bedoelt ze meer dat ze dat niet zou willen omdat ze bang is dat hij het dan weer na nog niet eens 1 dag het uitmaakt.


    Believe in yourself.