Cockney schreef:
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier in België wel ja. In cafés en nachtwinkels krijg je gewoon wat je vraagt zonder dat ze je leeftijd controleren.
Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.
als je als 15 jarige drank gaat halen niet nee. je moet echt wel je id laten zien. maar als je bevriend bent met mensen boven de 16 (of in sommige winkels 18) dan heb je het zo
Eens, ik ken een aantal minderjarige die zich ongeveer elk weekend helemaal dronken zuipen. Via hun vriendjes komen ze super makkelijk aan drank en drugs.
"Your life. Your choice. Think about what you want."
True.
Mijn nichtje van acht kon op een feestje bij een zaal gewoon vragen om een glas Rosé, en ze kreeg het ook nog gewoon, die barman keek nergens van op.
Ghehe, dat lag voor mij een beetje anders, gezien mijn vader zelf een winkel had waarin hij onder andere drank verkocht, dus dat is dan gewoon kinderspel om aan drank te komen. - gayhandje - Maar tegenwoordig vragen ze hier niet meer om je ID. Ze kijken puur naar je uiterlijk :'].