Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier in België wel ja. In cafés en nachtwinkels krijg je gewoon wat je vraagt zonder dat ze je leeftijd controleren.
I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.
Ja, ik dronk als vijftienjarige wel eens. En ik kwam bij discotheeks binnen en kreeg daar gewoon drank. Ook op schoolfeesten is drank makkelijk te krijgen.
Bij ons in de supermarkt wordt wel superstreng gecontroleerd, evenals schoolfeest, maar als je gewoon uitgaat is het wel makkelijk te krijgen.
En je kan ofcouse nog een 16+ iemand drank voor je laten halen.
Het is makkelijk, net als sigaretten. Mijn moeder rookt en ik kan zó een slof voor haar meenemen. No problem. Wil je een fles wodka? Lukt me ook wel. Alleen ben ik zo verstandig het niet te gebruiken, das wat anders :')
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
Eens, en ik vind dat wel fijn. Niet dat ik zelf drink, maar als je eens een feest houd met anderen die wel drinken is het wel handig als je wat drank hebt.