• Oke, stel, je hebt deze situaties:

    Situatie 1: Je hebt een vriend/vriendin, en je hebt een vijand. Je vijand heeft je uitgescholden, en je vriend/vriendin is gewoon nog vrienden met je vijand, en komt niet voor je op ofzo.

    Situatie 2: Iemand anders flirt met je, terwijl je vriend/vriendin erbij staat, maar die doet niks en is de hele tijd stil, dan moet je maar duidelijk maken dat je al iemand hebt.

    Dus, wat zouden jullie in die situaties anders doen, en wat vinden jullie ervan? leg me alles uit please. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Situatie 1: Laat die vriend/vriendin vallen.
    Situatie 2: Klef doen met je vriend/vriendin.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Situatie 1: je kan iemand niet dwingen geen vrienden meer met iemand te zijn. Ik zou hen gewoon laten maar ook gewoon verder met die vriend/vriendin gaan.
    Situatie 2: Waarschijnlijk zou ik me kapot lachen om die genen die met me flirt. En hem zeggen dat je al met iemand bent.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Situatie 1: Jouw vijanden zijn niet persé de vijanden van je vriend/vriendin. Hij/zij heeft het volste recht om zich buiten jouw vetes te stellen en vrienden te zijn met wie hij/zij wil.
    Situatie 2: Draai je vriend/vriendin een vette tong; zal die andere het wel snappen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Situatie1: Gewoon vrienden blijven. Die vriendin staat niet tussen de ruzie tussen jou en je vijand. Zij kiest zelf met wie ze nog vrienden is.
    Situatie2: Diegene duidelijk maken dat je iemand hebt en hem onmiddellijk de rug toe draaien.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naakt voor de webcam rondhuppelen en met je heupen zwaaien.


    Situatie 1: Vrienden blijven.
    Situatie 2: Duidelijk maken dat je in een relatie zit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Situatie 1: Gewoon tegen die vriend/vriendin zeggen dat je die opmerkingen van die vijand van je echt gemeen vindt. Als die vriend/vriendin dan ziet dat je ermee zit, zal diegene vast wel voor je opkomen.
    Situatie 2: Gewoon niet erop ingaan. Je kunt duidelijk maken dat je al in een relatie zit, maar dat wordt ook wel duidelijk als je niet op diegene zijn flirtacties ingaat. (:

    Situatie 1: Heb het er met je vriend/vriendin over, dat je het niet fijn vindt dat hij/zij niet voor je op komt. Hij mag wel vrienden met je vijand blijven, maar moet hem/haar niet zijn gang laten gaan als hij over je gaat roddelen of lullig gaat doen of zo.
    Situatie 2: Hmm, kan zijn dat je vriend/vriendin gewoon verlegen is? Maak het zelf gewoon duidelijk.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Cumberbatch schreef:
    Situatie 1: Jouw vijanden zijn niet persé de vijanden van je vriend/vriendin. Hij/zij heeft het volste recht om zich buiten jouw vetes te stellen en vrienden te zijn met wie hij/zij wil.
    Situatie 2: Draai je vriend/vriendin een vette tong; zal die andere het wel snappen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    1: Deal with it.
    2: M'n tong gebruiken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Situatie 1: Shit happens, mensen hebben het recht om vrienden te zijn met wie ze willen. Dit is een probleem tussen jou en je vijand, daar heeft je vriend/vriendin niks mee te maken.
    Situatie 2: Gewoon zeggen dat je al iemand hebt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Epitaph schreef:
    Naakt voor de webcam rondhuppelen en met je heupen zwaaien.


    Situatie 1: Vrienden blijven.
    Situatie 2: Duidelijk maken dat je in een relatie zit.



    en deze situaties gaan niet over mij hoor, voor de mensen die het naar mij gericht hebben lol.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Cumberbatch schreef:
    Situatie 1: Jouw vijanden zijn niet persé de vijanden van je vriend/vriendin. Hij/zij heeft het volste recht om zich buiten jouw vetes te stellen en vrienden te zijn met wie hij/zij wil.
    Situatie 2: Draai je vriend/vriendin een vette tong; zal die andere het wel snappen.


    Let it come and let it be

    Situatie 1: Proberen het weer goed te maken, vijanden hebben is niet goed.
    Situatie 2: Laten zien hoe gelukkig je bent met je vriend/vriendin, als je snapt wat ik bedoel.


    26 - 02 - '16

    1. Praten met die vriendin, waarom ze met de vijand dealt en zeggen wat ik erbij voel.

    2. Die gozer lekker negeren en lekker laten zien hoe dol ik ben op mijn vriendje. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Epitaph schreef:
    Naakt voor de webcam rondhuppelen en met je heupen zwaaien.


    Situatie 1: Vrienden blijven.
    Situatie 2: Duidelijk maken dat je in een relatie zit.


    I LIKE EVERYTHING YOU SAID!

    Especially the part where you were going to dance naked :9~


    quidquid excusatio prandium pro