• Ja, aangezien er zo veel 1d fans hier op Quizlet zitten, leek het me voor hun wel handig als er ook een subforum is. Ik zie tegenwoordig wel eens dat one direction topic langs komen, maar is het dan voor hun niet veel handiger als er ook een subforum komt? Net zoals van Justin Bieber enzo. Ik ben zelf geen fan van hun, maar het leek me gewoon handig, ook voor de mensen die geen fan zijn, dat ze als goldmemeber ook die topic's kunnen blokeren.
    Voor of tegen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Defensive schreef:
    Ja, graag. Kan ik dat ook uit mijn Actieve Topics bannen :'D


    Ex astris, sciencia

    En dan? Het one direction fan topic kan daar toch niet bij, want ze praten ook over andere dingen, vandaar dat die topics bij off-topic staan. En zo veel topics naast daar topic zijn er nou ook weer niet.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Voor.


    26 - 02 - '16

    Voor.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Deze suggestie is er al een stuk of tien keer geweest en telkens afgewezen, omdat het maar een hype is, en we niet voor elke hype een nieuw subforum kunnen aanmaken.
    In principe vind ik het ook een goed idee, maar ik heb het idee dat het er toch niet gaat komen.


    Felix

    Zoveel 1d topics zie ik anders niet hoor, het fantopic staat toch al bij offtopic.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Zoveel 1d topics zie ik anders niet hoor, het fantopic staat toch al bij offtopic.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.