• Wie heeft dat ook wel eens, ontzettende spijt? Van iets dat je niet meer terug kunt draaien en waarvan je niet kunt begrijpen dat je het ooit gedaan hebt.
    En wat doe je er tegen? ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb van een ding best wel spijt (no_chears). Ik weet zeker dat als ik het niet had gedaan alles heel anders was gelopen.


    i put the fun in funeral

    Aiku schreef:
    Ja, dat heb ik ook wel eens. En tja, wat doe je er tegen, niks.

    Och, constant.. :']
    Ondertussen leer ik ermee leven.
    Het is zo, het is nu eenmaal gebeurt en daar kan je geen ene fúck aan doen dus het zij zo...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb heel veel spijt.
    Ik moet janken elkekeer als ik me bedenk dat deigene me vergeven heeft.

    Ik heb van 1 ding echt spijt dat ik dat niet gedaan heb, maarja kan het niet terugdraaien :'D


    -

    Ja ik heb het ook wel eens, maar het probleem is, je kan er zo weinig aan doen...


    Bad decisions make good stories.

    ja, nu zelf, had een kans op een mooi vriendschap verpest.


    -

    Genius schreef:
    Ik heb van 1 ding echt spijt dat ik dat niet gedaan heb, maarja kan het niet terugdraaien :'D


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb spijt over allerlei dingen,
    ik stop het meestal diep weg tot ik kapot ga.


    26 - 02 - '16

    Nee. Elke keer als ik ook maar aan spijt denk, bedenk ik me dat ik er nu toch niks meer aan kan doen en het maar het beste kan laten gaan.
    Ik heb geleerd nooit spijt te krijgen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Me hasn't.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wat is het nut van dit topic? Iedereen heeft wel eens spijt, maakt niet uit waarvoor of op welk gebied. Dat is menselijk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, geen spijt. Ik heb een heel lief beschermengeltje op mijn schouder. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Yep, maar zorg dat je ervan leert en het niet meer gebeurd.


    I love you Tim

    Ja ik weet hoe het voelt. En ik ben er ook achter gekomen dat alleen tijd zulke dingen kan laten vergeten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.