• Welkom bij de 74e Hongerspelen!
    Ik ben Claudius Templesmith, en hierbij verklaar ik dat de 74e Hongerspelen van start zijn gegaan! *O*

    Do you like it or not? (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nightlock schreef:
    C'mon, you have to admit Gale is way more epic than Peeta will ever be.(joehoe)


    Agreeee.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Cockney schreef:
    Pff, Peeta kan tenminste cakejes bakken(joehoe)


    En daar heb je iets aan omdat? Gale kan tenminste nadenken, voor zichzelf zorgen en mensen vermoorden. Take that, you filthy Peeta-lover.(joehoe)
    Wauw, ik had niet gedacht hier zoveel Galesiders tegen te komen, but I like
    (bloos)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:16 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    (...)

    En daar heb je iets aan omdat? Gale kan tenminste nadenken, voor zichzelf zorgen en mensen vermoorden. Take that, you filthy Peeta-lover.(joehoe)
    Wauw, ik had niet gedacht hier zoveel Galesiders tegen te komen, but I like
    (bloos)


    Meh to both of them: Team Cinna has unlimited clothing 8D

    okay, i don't really love clothes that much, but I like Cinna more then Gale or Peeta... Though Gale takes second place.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Meh to both of them: Team Cinna has unlimited clothing 8D

    okay, i don't really love clothes that much, but I like Cinna more then Gale or Peeta... Though Gale takes second place.


    Haha, Cinna rocks, true that. Ik snap niet waarom alle mensen Peeta zo leuk vinden, maar gelukkig ben ik niet de enige die Gale - en nog honderd anderen - boven hem verkiest.
    Oh, sorry Annabeth. Ik spam je topic vol, hahah. Maar ik vind dat ik dat mag.(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?