Echt Ik wil het liefst van al veranderen van school of nog beter thuis les krijgen zonder die ***kinderen.
Gewoon ik voel me niet meer welkom hier.Niemand accepteert me zoals ik echt ben.Ze willen iemand anders zien.Maar die iemand anders wil ik niet zijn.
En het ergste van alles is dat een vriendin waar ik vroeger heel goed mee om kwam is heel erg grof en stout beginnen te doen tegen mij.
Bv. Ik weet niet hoe we er opkwamen maar we begonnen elkaar te "duwen" voor de grap.Maar ik had zeker perongeluk op een plek "geduwd" dat pijn deed maar daar zei ze die dag niks over.Vandaag dus wel en ze begon me constant te duwen zoals gisteren en ik ben ook al 2 keer tegen de kast geduwd door haar en ook tegen een bank en op de grond gevallen.
Zij vind me ook kleinzerig maar wat wil je als zij gewoon ook maar mij probeert aan te vallen zonder dat ze het doet heb ik nu een directe reactie van dat ik mij moet beschermen.
En nu weer.Zij zegt dat ik moet stoppen met alles te liken op facebook.
Maar zoveel like ik nu ook weer niet.En er is een vriendin dat Alles liket maar ook echt alles en daar heeft ze dan niks op gezegd.
Nu heeft ze me geblokkeerd en verwijderd op msn en Facebook.En ze wil niet meer tegen mij praten.
Maar ik weet echt niet wat ik heb verkeerd gedaan.
En je kan nu zeggen van dat gaat wel over en zo.Maar ik wacht al bijna heel mijn leven op het moment dat het over gaat is zij er mee gestopt begint iemand anders.
Dank je als je het hebt gelezen.
"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"