• Neala was een dood gewoon meisje met een normaal leven. Ze merkte wel dat er vreemde dingen op haar school gebeurden. Mensen verdwenen opeens en niet alleen op haar school, maar ook in de rest van het land. Een paar jaar gebeurt er niks. Samen met haar vrienden ging ze naar een kerst gala. Wanneer ze ruzie kreeg met een klasgenoot, omdat diegene een beetje dronken was besloot ze naar huis te vertrekken..Allen in het donker fietste ze naar huis. Ze was moe en lette niet echt op. Voor ze iets kon doen werd ze aangereden. De auto reed door en niemand kon haar helpen.Het enige wat ze kon was proberen in leven te blijven tot alles zwart werd.
    Later word ze wakker niet als mens, maar als iets totaal anders. Een klasgenoot had haar gered. Samen vluchten ze weg naar een nieuw leven. Wanneer bepaalde wezens dreigen de oorlog uit te breken tegen de mens moet ze kiezen. Gaat ze terug om haar oude familie en vrienden te helpen of gaat ze helpen met het uitroeien van de wezens? Hun geheim staat op het spel en dat maakt het er niet makkelijk op.

    ~Dit verhaal gaat over Vampieren. Niet zoals de vampieren in Twilight of als Dracula. Ik heb er een eigen draai aan gegeven. De andere ‘wezens’ kun je vergelijken ook als een ander soort vampier, maar dan een beetje zombie achting. Minder controle en snel met verspreiding van hun soort. Later meer in informatie er over in de story
    .-Link naar Story. Link naar Hoofdstuk 1


    Ik had al langer het idee om hem online te zetten , maar hier is die dan! :'D.

    Reachtie's ,Kritiek, Kubo's en Abo's zijn altijd welkom .

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 19:30 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind een Nederlandse titel met Engelse ondertitel een beetje apart staan, eerlijk gezegd. Maar goed, kwestie van smaak, denk ik. Ik vind twee talen door elkaar niet zo mooi.
    Ik lees helaas geen vampierverhalen, sorry. Succes!


    I can't even think straight.

    'Een klasgenoot hat haar gered.'

    hat moet toch 'had' zijn ? ;$

    maargoed -neemtkijkje bij storie-

    140497 schreef:
    'Een klasgenoot hat haar gered.'

    hat moet toch 'had' zijn ? ;$

    maargoed -neemtkijkje bij storie-

    Ik wist dat ik ergens nog een fout had staan. Thnx kan ik gelijk verbeteren C:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor