Warm water, verwarming, niks doet het meer!
Vanochtend bleek dat ding op zolder stuk te zijn en er zou iemand komen om het te repareren maar hij is er nog steeds niet!
-Dies a slowly death-
-
18 nov 2011 - 13:1918 nov 2011 - 13:55
Brute schreef:
(...)
Ja ):
That sucks.
En het vervelende is dat de procedure van het kopen van een nieuwe nog eens best lang kan duren. ;cIt is better to reign in hell than to serve in heaven.
18 nov 2011 - 13:56Pariah schreef:
(...)
That sucks.
En het vervelende is dat de procedure van het kopen van een nieuwe nog eens best lang kan duren. ;c
We hadden dit vorig jaar ook en als het goed is kan een kerel dit repareren... maarja dan moet hij wel komen opdagen!18 nov 2011 - 13:57Brute schreef:
(...)
We hadden dit vorig jaar ook en als het goed is kan een kerel dit repareren... maarja dan moet hij wel komen opdagen!
Of hij is onherstelbaar kapot en je moet een nieuwe. Nogal herkenbaar voor mij, namelijk. :WIt is better to reign in hell than to serve in heaven.
18 nov 2011 - 13:58Pariah schreef:
(...)
Of hij is onherstelbaar kapot en je moet een nieuwe. Nogal herkenbaar voor mij, namelijk. :W
I certainly hope not!18 nov 2011 - 14:01Brute schreef:
(...)
I certainly hope not!
Well, I get that.
Onze ketel deed het nog wel, maar die was zo ver heen dat de verwarming op 5 moest om te kunnen douchen. ;c
Dat was een warme zomer.It is better to reign in hell than to serve in heaven.
18 nov 2011 - 14:02Brute schreef:
(...)
Een half uur buiten?! .__.
Dude, leef je nog?
NeeEveryone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.
18 nov 2011 - 14:02Pariah schreef:
(...)
Well, I get that.
Onze ketel deed het nog wel, maar die was zo ver heen dat de verwarming op 5 moest om te kunnen douchen. ;c
Dat was een warme zomer.
Pfoeeh, lekker :'D
Ik denk dat mijn vingers zojuist gestorven zijn...(no_chears)18 nov 2011 - 14:04Brute schreef:
(...)
Pfoeeh, lekker :'D
Ik denk dat mijn vingers zojuist gestorven zijn...(no_chears)
Doe handschoenen aan, of heel veel sokken over je handen.It is better to reign in hell than to serve in heaven.
18 nov 2011 - 14:07Pariah schreef:
(...)
Doe handschoenen aan, of heel veel sokken over je handen.
Ik heb al handschoenen aan. x3
GOD HET IS ZO KOUD. ):18 nov 2011 - 14:07Brute schreef:
(...)
Ik heb al handschoenen aan. x3
GOD HET IS ZO KOUD. ):
Heb je geen uitgebreide verzameling van andere dingen die je aan kunt doen, om zo in laagjes toch lekker warm te blijven? :WIt is better to reign in hell than to serve in heaven.
18 nov 2011 - 14:56Awh ):
Drink iets van koffie/thee/chocolademelk, misschien word je dan warm...Destroy what destroys you.
18 nov 2011 - 15:01