• Warm water, verwarming, niks doet het meer! D:
    Vanochtend bleek dat ding op zolder stuk te zijn en er zou iemand komen om het te repareren maar hij is er nog steeds niet!
    -Dies a slowly death-

    Wear all the winterjackets! /ofzo


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Wear all the winterjackets! /ofzo

    Ik heb al 2 shirts aan, een vest, een extra grote trui en handsdchoenen. :'D
    Nog steeds ijskoud. (no_chears)

    Ik woon in een huisje zonder verwarming op de slaapkamers, ik heb het ook koud, vooroal in de nacht!
    maar succes!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Zonder verwarming? O.O That's hell D:
    Ik heb het ook koud, ik stal als een halfuur buiten te wachten totdat m'n vader er is. D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Brute schreef:
    (...)
    Ik heb al 2 shirts aan, een vest, een extra grote trui en handsdchoenen. :'D
    Nog steeds ijskoud. (no_chears)

    Ga naar een vriendin toe .___.
    You'll freeze!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Remains schreef:
    Zonder verwarming? O.O That's hell D:
    Ik heb het ook koud, ik stal als een halfuur buiten te wachten totdat m'n vader er is. D:

    Een half uur buiten?! .__.
    Dude, leef je nog? D:

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ga naar een vriendin toe .___.
    You'll freeze!

    Ja, da's misschien wel een goed idee. D:

    BadLuck schreef:
    Ik woon in een huisje zonder verwarming op de slaapkamers, ik heb het ook koud, vooroal in de nacht!
    maar succes!

    Serieus? D:
    Nah, jij ook succes!

    Brute schreef:
    (...)
    Serieus? D:
    Nah, jij ook succes!


    whahaha dankje (bloos)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Bij me kamer in me pa zijn de leidingen verkeerd gelegd en heeft de verwarming daar nooit gedaan xD dan is de gang gewoon warm.. en dan loop ik me kamer binnen en this daar dan gewoon een vrieskist O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    bij mij in de woonkamer is het altijd lekker warm, maar in de rest van het huis vries je dood als je met blote voeten loopt. ik ga maar in de schuur wonen. (daar zitten de verwarmingsbuizen.)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Midna schreef:
    Bij me kamer in me pa zijn de leidingen verkeerd gelegd en heeft de verwarming daar nooit gedaan xD dan is de gang gewoon warm.. en dan loop ik me kamer binnen en this daar dan gewoon een vrieskist O_O

    Ik heb medelijden met je! D:

    doohickey schreef:
    bij mij in de woonkamer is het altijd lekker warm, maar in de rest van het huis vries je dood als je met blote voeten loopt. ik ga maar in de schuur wonen. (daar zitten de verwarmingsbuizen.)

    Dat heb ik ook. En in de keuken liggen tegels en da's nog kouder. o.o

    Is de ketel dood ofzo?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Is de ketel dood ofzo?

    Ja ):