• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542

Eigenaar: MissDreams
    Mede-eigenaar: pradaa

Belangrijke personages.
    Aang bezet door Stormcloak 2x
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding 2x
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Ozai bezet door Stormcloak 2x
    Toph bezet door
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse 2x
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

Verzonnen.

Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

Aarderijk.
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe 2x
    Eliada Azra bezet door Maitresse 2x
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe 2x
    Lucine Rolance bezet door MissDreams 2x

Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams 2x
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Miyuki bezet door [q]pukkelxding[/b] 2x
    Rollenlijst gemaakt door PurpleSea ©.

regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.

Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

[ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:31 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:37 ]

Life is hard and then we die

~ Sokka
    Het voelen van haar nagels in mijn zij liet een elektrische schok door mijn hele lichaam vloeien. Ik wist niet precies hoe ik het moest beschrijven. Was het opwindend? Nee, het was meer dan dat. Meer dan spannend, opwindend of enthousiasme. Het was een betovering, een opwindende betovering. Het klonk stommer dan het was. Ik voelde de betovering door mijn hele lichaam heen stromen. Nu wist ik het zeker; dit zou niet zomaar eindigen.
    "Miga, zeg eens eerlijk, wat zou je nu het liefste willen?" Ik fluisterde het zacht, dichtbij haar oor, iets waar ik zelf de rillingen van zou krijgen als zij het niet was.

Migaela
    Ze glimlachte om zijn reactie, há. Dat was zijn eigen schuld geweest.
    ‘Miga, zeg eens eerlijk, wat zou je nu het liefste willen?’ Fluisterde hij bijna hees in haar oor.
    Iets dat haar onbewust toch een grijnsje bezorgde.
    Dus om hem nog wat extra te plagen, liet ze de letters tergend langzaam over haar lippen vloeien.
    ‘Jou.’

Feel the fire, but do not succumb to it.

~ Sokka
    "Hoe wil je me? Waar wil je me? Wat wil je van me?" Ik begon nu te merken dat de betovering had geholpen. De adrenaline stroomde door al mijn aderen. Ik moest haar, ik zou haar krijgen. Het kon me niet eens meer zo veel schelen waar we nu waren en of er nog mensen om ons heen waren.

Weet je, ik heb superveel inspiratie om een nieuw verhaal te gaan schrijven, maar er komt maar geen leuk idee ):

Migaela
    Ze streek geduldig over zijn zij, en glimlachte broos.
    ‘Hier en nu.’ Waren haar simpele, zachte woorden.
    Nu ze toch al iedere regel brak, kon dit er net zo goed ook maar bij komen.

Heeft het toevallig een 16+ karakter (cat)?

~ Sokka
    "Dan zitten we op een lijn." Ik zoende haar nog één keer en liet toen de adrenaline mijn lichaam overnemen.
    Het was een ongelofelijke ervaring, ook al was ik in een roes. Het rare was dat ik precies wist wat ik moest doen, al had ik dit nog nooit gedaan. Het mooiste vond ik dat ik haar nu deze ervaring had meegegeven, dat zij wist hoe het was om écht mens te zijn.
    Toen ik mijn hoogtepunt voorbij was en we inmiddels hijgend in het gras laten kon ik het niet laten om me immens gelukkig te voelen.
    "Je bent geweldig" zei ik bijna onhoorbaar.

Jup. Ik wil een keer iets anders, maar als ik dan een beetje orndkijk zijn alle ideetjes die ik heb al ergens in verwerkt :'].

Migaela
    ‘Weet ik.’ Lachte ze met een kinderlijk stemmetje, ietwat plagend, tot ze op haar zij rolde, en met haar vingertoppen liefkozend de zeetpareltjes om zijn gezicht wegveegde.

Dat maakt toch niet uit! Het gaat erom dat jij jouw idee kan uiten :) K wil je anders eventueel wel helpen hoor!

~ Sokka
    "Ik ben blij dat je het zelf weet, zodat ik je niet meer hoef je overtuigen" zei ik hijgend. Ik had geen puf meer om omhoog te komen dus streelde ik met mijn vingers over het gedeelte dat mijn linkerhand kon bereiken.

Mjaah, je hebt gelijk, maar mjaah.. Ghehe, ik ben niet zo'n creatief wonderkind.
    -fail. 8'D.

Migaela
    Ze glimlachte. ‘En wat nu, jongetje?’ Plaagde ze met een onschuldige grijns, terwijl ze zijn linkerhand beetpakte en de vingertoppen ervan één voor een een teder kusje gaf.

~ Sokka
    "Dat ligt aan jou meisje... Hoe lang kun je nog hier zijn?" De realistische gedachte wat betreft de toekomst kwamen opeens weer naar boven dwarrelen. Zou ik haar nog wel kunnen zien.. Misschien zou ik met haar mee kunnen gaan..

Migaela
    ‘Ik doe mijn best om te blijven.’ Prevelde ze zachtjes, waarna ze haar lippen zachtjes op zijn wang drukte, en vervolgens opstond om een moment water over zichzelf heen te klotsen, voor ze de vederlichte stof van haar zeeschuim witte jurk over haar lichaam liet glijden.

~ Sokka
    "Die hoeft je niet aan te doen hoor" mompelde ik in mezelf, maar hard genoeg voor haar om het te horen. Ze glimlachte flauwtjes.
    "Als er iets is wat ik kan doen... Misschien met je meegaan ofzo..."

Migaela
    Ze stopte abrupt met haar haren te fatsoeneren toen ze zijn woorden registreerde.
    ‘Nee, Sokka. Die wereld is niet voor jou bestemd..’ Ze zuchtte om de woorden die op haar tong lagen, klaar om zijn leven te ruïneren.
    ‘Luister, Sokka. Net was het beste moment van mijn hele leven.
    En ik meende iéder woord van wat ik zei.
    Maar ik ben er straks niet meer.
    Jij moet een weg gaan waarin je gelukkig wordt.
    Met een vrouw die je kinderen en een happeily ever after.’
    Ze maakte een vlecht in haar haren, en beet toen op haar onderlip.

~ Sokka
    Ik voelde een steek in mijn lichaam. Waarschijnlijk was het een emotionele pijn, maar het voelde letterlijk alsof mijn hart scheurde. Ik wilde helemaal geen andere vrouw waar ik gelukkig mee zou worden. Niemand zou me zo gelukkig maken als zij. Ik wilde niet eens iemand anders proberen! Ik zag dat ze moeite had met het uitspreken van deze gedachten.
    "Maar Miga, niemand gaat me ooit zo gelukkig maken als jij, dat is onmogelijk... Dit gevoel wat ik heb voor jou is puur en echt, dat van anderen zal niet meer dan een slap aftreksel zijn. Ik... Sorry. Het spijt me. Ik maak het te moeilijk voor je."

Migaela
    Ze voelde de tranen in haar ogen prikken, en schudde haar hoofd.
    ‘Ik hou van je Sokka.’ Ze slikte, en draaide zich toen om.
    Met een sombere trek om haar mond draaide ze zich om, richting de bossen.
    Haar hart was gebroken, en de stukken had ze bij Sokka achter gelaten.

[Makarov > Stormcloak :3]

-|Ozai|-
    "We moeten een landing maken voor extra kolen. Het dorp waarin we landen zit vol met aanhangers van de Fenixkoning, dus dit is ook nog eens een goed moment voor u om meer soldaten achter uw leiderschap te krijgen", zei de kapitein van het schip. "Een goede beredenatie. Er is op dit moment geen admiraal van onze vloot, toch?". "Nee heer, die is omgekomen toen... alles niet ging zoals gepland". "Goed... we hebben er weer een, kies een nieuwe kapitein, admiraal", zei Ozai, en hij liep weg van de blije nieuw-admiraal.

[Nu kun jij beginnen met -ben dr naam al weer vergeten- om Ozai te onthalen :3 Trouwens, Leave, heb jij een idee over wat ik Aang in de geesten moet laten doen?]

"Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli