• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:39 ]

    Het ligt niet echt aan je leeftijd, maar aan hoe je je gedraagt op die leeftijd. Als je bijvoorbeeld nog staat te giechelen als er een jongen langs loopt en My Little Pony-ondergoed draagt vind ik het een beetje onzin als je je benen voor iemand gaat spreiden.

    Er zijn natuurlijk wel grenzen, daar niet van :'D Ookal ben je twaalf en je gedraagt je als twintig, vind ik het nog steeds logisch als je nog maagd bent. Ontgroend worden ligt heel erg aan het persoon, sommigen zien het als een soort mini-seks en anderen duwen gewoon hun tong in iedereens mond.

    Aan trouwen en kinderen moet je gewoon helemaal niet beginnen, whaha :Y)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:55 ]


    -

    Psychos schreef:
    Het ligt niet echt aan je leeftijd, maar aan hoe je je gedraagt op die leeftijd. Als je bijvoorbeeld nog staat te giechelen als er een jongen langs loopt en My Little Pony-ondergoed draagt vind ik het een beetje onzin als je je benen voor iemand gaat spreiden.

    Er zijn natuurlijk wel grenzen, daar niet van :'D Ookal ben je twaalf en je gedraagt je als twintig, vind ik het nog steeds logisch als je nog maagd bent. Ontgroend worden ligt heel erg aan het persoon, sommigen zien het als een soort mini-seks en anderen duwen gewoon hun tong in iedereens mond.

    Aan trouwen en kinderen moet je gewoon helemaal niet beginnen, whaha :Y)


    vooral dat laatste :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Cup schreef:
    Over het algemeen

    Ontgroend te worden: 14/15
    Ontmaagd worden: 16+
    Kind krijgen: 25-35
    Trouwen: Ook zoiets.


    effort never betrays you

    Wat wil iedereen vroeg trouwen zeg. (cat) Zo zie je nooit meer iets van het leven. Man, mij niet gezien, hoor. Als ik ooit trouw (en alleen als mijn partner dat belangrijk vindt), dan pas rond mijn dertigste. De gemiddelde mens wordt tegenwoordig tachtig ofzo, dus je hoeft echt nog niet alles gedaan te hebben als je twintig bent. Als je dertig, of zelfs veertig bent, kun je prima nog dingen opbouwen.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 15:04 ]


    I can't even think straight.

    Gregory schreef:
    Is bij iedereen verschillend, maar ik vind het wel een beetje belachelijk als je op je 12/13e al seks hebt gehad. Dan is er echt iets niet goed.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    - Ontgroend te worden: 14? 15? als het maar is met iemand die je leuk vindt en niet om erbij te horen
    - Ontmaagd worden: wanneer je een serieuze relatie hebt met iemand
    - Kind krijgen: wanneer je verantwoordelijk genoeg bent en over voldoende middelen beschikt om het kind een goede thuis te geven
    - Trouwen: +/- 23?


    ask her if she wants to stay a while

    - Ontgroend te worden. 14/15?
    - Ontmaagd worden. 17..
    - Kind krijgen. Als je een stabiele situatie hebt.. 26+/-?
    - Trouwen. Geen idee.. als je de ware ontmoet..

    Er zit geen echte leeftijd op..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Sheffield schreef:
    Is bij iedereen verschillend, maar ik vind het wel een beetje belachelijk als je op je 12/13e al seks hebt gehad. Dan is er echt iets niet goed.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    - Ontgroend te worden: 14/15
    - Ontmaagd worden: 17/18
    - Kind krijgen: 25/26
    - Trouwen: 27

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 10:52 ]

    - 14/15
    - 17/18
    - Vanaf 25
    - Vanaf 23

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 21:28 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    - Ontgroend te worden.
    13.
    - Ontmaagd worden.
    16
    - Kind krijgen.
    26
    - Trouwen.
    23-24-25


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Iedereen zou voor zichzelf moeten bepalen wanneer hij/zij klaar is voor deze dingen. Oke, als je op je 12de seks hebt dan is er iets goed mis. Maar het is en blijft je eigen keus en daar hebben wij niks over te zeggen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 22:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    - Ontgroend te worden.
    Eh jaar of 13/14?
    - Ontmaagd worden.
    Hier zit niet echt een leeftijd op, vind ik. Ontgroend worden moet toch een keer gebeuren, maar seks is heel wat anders. Maar toch.. ik denk 17/19?
    - Kind krijgen.
    Sowieso niet vóór m'n 27e.
    - Trouwen.
    Ook als ik 27/28 ben, eerst even genieten van m'n studententijd.


    It's time to be happy again.

    - 14
    - 18/19
    - als je een stabiel leven hebt. 26/27
    - vanaf 24 ongeveer


    Me so good.

    - Ontgroend te worden. 9
    - Ontmaagd worden. 1
    - Kind krijgen. 11
    - Trouwen. 12

    - Ontgroend te worden. 12/13/14
    - Ontmaagd worden. 16/17/18/19
    - Kind krijgen. 28/29/30
    - Trouwen. vanaf de 25


    "Ignite, my love. Ignite."