• De actie is inmiddels veranderd omdat veel mensen moeilijk deden over Amerika, terwijl het niets met Amerika te maken had. Whatever (:

    Enkele leden vonden het tot nu toe leuk om een nieuw record aan te breken. Nl. een brief naar tokio hotel sturen. Adôh; niet zomaar een brief, maar dus de langste. Het record tot nu toe is maar liefst 12m lang.

    Zin om mee te doen? Meer info; http://shelikeswrite.page.tl/Actie-.-.htm

    Kan je pagina niet openen? Stuur mail naar sexgottpoes.quizlet@hotmail.com of voeg toe.


    -

    Mag ik het hier typen? En kan er iemand GOED Duits?

    Ik gbruik mijn docent Duits fzeu ;3


    ok

    Ach je mag het hier typen, maar het is gemakkelijker als iedereen het naar dat email adres stuurt..<3


    -

    en wat is de bedoeling dat er allemaal in die brief word geschreven ?? dat niet iedereen het zelfde vertelt dan word hij na een meter wel aan de kant gegooid


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    en wat is de bedoeling dat er allemaal in die brief word geschreven ?? dat niet iedereen het zelfde vertelt dan word hij na een meter wel aan de kant gegooid


    Ach je zegt gewoon waar je zin in hebt (:


    -

    Mischien kunnen wij ook allemaal mailtjes bij lekaar verzameelen,, en dat dan ook alemaal bij elkaar plakken,, Ik bedol er zijn hier zoveel mensen. dan moeten we dat reacort tog makelijk kunnen breken of niet zoms:P


    Dunno ><

    Mischien kunnen wij ook allemaal mailtjes bij lekaar verzameelen,, en dat dan ook alemaal bij elkaar plakken,, Ik bedol er zijn hier zoveel mensen. dan moeten we dat reacort tog makelijk kunnen breken of niet zoms:P

    Ach, ik wil niet gemeen doen ofzo. Maar de fans zijn tegenwoordig echt lui om aan zoiets mee te doen.. ik zeg niet iedereen, maar toch al een groot deel..;S


    -

    (...)
    Ach, ik wil niet gemeen doen ofzo. Maar de fans zijn tegenwoordig echt lui om aan zoiets mee te doen.. ik zeg niet iedereen, maar toch al een groot deel..;S


    -_-'' Kom ik is met een ideetje,, Zijn Mesjes er te lui voor -_-''


    Dunno ><

    en 12 m is inmiddels allang weer overtroffen. Weet alleen niet precies hoe land die was.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Mag ik het hier typen? En kan er iemand GOED Duits?

    mijn mama kan héél goed duits aangezien ze talen heeft gevolgt op school!!!


    I need you like a heart needs a beat

    Ik doe ook wel mee!! Is het goed als je overmorgen ofzoo mail..?
    Ik moet zo van de pc! Ö en dan zou ik eens even bedenken wat ik ga schrijven x]
    in het duits.. Wat is toch ZÓ goed kan! Ahum..
    x


    Winter is coming.

    Hmm als die al overtroffen is kunnen we toch voor de 20 meter gaan? :P dan zitten we in 1 keer goed(A) want k weet zeker dat hij dan niet zo lang is maar dan ergens op de 15 meter zit ofzo (A)


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    (...)
    ik kan ...Duits
    je wilt ni weten wat er op de plaats van die puntjes hoort



    IK WEET HET HEA XD