• [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 18:08 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Zoals hij zelf al heeft gezegt; je verdient een beter iemand. <3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Awwwwh...



    Sterkte! <3


    26 - 02 - '16

    oeh komt me bekend voor

    veel sterktee x

    Het is wel zwaar klote dat het uit is gegaan vanwege die omstandigheden.
    Heel veel sterkte.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    jongens zijn je tranen niet waard. als ze het uitmaken weet je dat hij de ware niet was. maar een verspilling van je gevoelens. probeer je huilen niet in te houden, dat heb ik ook gedaan ( dan met iets heftigers ) en het is gewoon niet goed voor je. als je er erg mee zit. schrijf het dan op. en hij wil het zo en jij moet er genoegen mee nemen ik weet hoe hard dit aan kan komen en ik weet hoe moeilijk zoiets kan zijn. maar toch hou vol want je kunt inderdaad beter krijgen dan iemand die zegt dat jij beter kan krijgen dan zichzelf. (dat zegt niets goeds) njaa heel veel sterkte xx


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Aww, meisje toch!
    Als hij niet kan dealen met je vader die het er (nog?) niet mee eens is en de afstand wil hij dus schijnbaar niet echt voor je vechten.. Ik probeer het van een andere kant te bekijken maar ik begrijp dat het moeilijk te begrijpen is en je-je helemaal kut voelt..
    Hij is je niet waard echt niet, ooit zie je dat in ervaring uch uch
    Succes <3


    Don't dream your life, but live your dream!

    Assassin schreef:
    Jeetje... Dat is echt heel kut. Heel veel succes, ik vind het best lullig van hem.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Sterkte, meis. Je vind vast iemand die jou wel waard is. <3


    ars moriendi

    Het is net een verhaal...Net een boek.
    Ik vindt het echt zo sneu voor je.
    het begon allemaal zo mooi maar het einde in een drama.
    Heel veel sterkte (flower)
    En als hij het zonder moeite zegt verdien je zeker beter !
    Ik snap je...Ik hoop dat je een leuker, beter, liever iemand tegen komt


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3