• 5 december is op een maandag. Vier je het dan ook op maandag, of op een andere dag? (cat)

    Met vriendinnen op 3 December, met familie denk ik 2 of 4 December :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    In België wordt het op 6 december gevierd :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Genius schreef:
    10 december vier ik het dus een zondag (bloos)
    Dat is een zaterdag honnepon ^^ ik vier t met Krullie en Sebas op zondag 11 december ^^


    Life is hard and then we die

    Ik België is het op 6 december =).
    Maar aangezien mijn zus op kot gaat vermoed ik dat het vrijdag erna zal zijn.
    Vroeger vierden we het amper op 6 december omdat dat niet altijd op vrijdag, zaterdag of zondag valt en mijn broer op internaat zat.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    5 december :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    2 december [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dan mag ik naar de ortho, yaay >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    4 dec op zondag
    en ik mag pakjes piet spelen XD

    Als ik het krijg? :')
    die week beginnen de proefwerken, dus ik krijg het vroeger.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vier het niet. Alleen mag ik wel zwarte piet zijn op een basisschool die dag, als ik vrij van school krijg. Dus dat telt ook, vind ik! :'D

    6 december.En ik heb dan vrij omdat ik nog op het lager ziet en die kleintjes geloven er nog in.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Bij ons (België) komt de sint op 6 December ^^
    Maar bij mij is de sfeer verpest aangezien mijn lieve kat Shere Khan op 5 December is gestorven...


    Let the Night embrace you

    Helemaal niet


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Pusheen schreef:
    Bij ons (België) komt de sint op 6 December ^^
    Maar bij mij is de sfeer verpest aangezien mijn lieve kat Shere Khan op 5 December is gestorven...


    Je hebt je kat Shere Khan genoemd? Dat is zo vet. :3 Maar het lijkt me inderdaad vervelend om op zo'n dag iets te moeten vieren.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    op 6 december
    maar hij laat al een paar jaar mijn huis over Xd