• Mijn moeder zegt net: als je je kamer niet hebt opgeruimd voordat ik naar bed ga, moet je naar buiten, kijk maar bij wie je slaapt.
    En ze meent. Serieus, wat heb ik misdaan? Ze vroeg het gisteravond, voor ik naar bed ging en ik heb vandaag al mijn bed verschoont en mijn kleding gedaan, ik moet nog maar een klein beetje. Het is niet zo dat ze het al eeuwen vraagt en zij hoeft er niet de hele dag in te zitten. Mijn zusje doet het ook niet -daar is het nog erger- en dan doet ze ineens zo tegen mij? Wtf. Nu heb ik gewoon zin om mijn spullen te pakken en 'tot maandag!' te roepen.

    Soms snap ik haar echt niet.


    Your make-up is terrible

    mijn mening voer ouders in het algemeen is niet echt iets om vrolijk van te worden, so I'll be silent.

    Maar goed, dat slaat ook nergens op.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Stiekem dacht ik dat dit weer over je zusje zou gaan, haha. Ah, da's echt kut. Ik heb wel ervaring met vervelende moeders, maar bij mij kijkt ze gewoon niet naar me om. Dus dat bij mij is net even iets anders, vandaar dat ik je niet kan helpen. Pak dan lekker je spullen en ga bij Mitchell wonen?(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Leuk hea ouders...
    Mijn vader kwam niet verder dan dat tie anders al mijn spullen weggooit..
    Mja, dat zegt hij nooit meer aangezien er gewoon bijna niks staat in me kamer daar (:

    & hier bij me ma heb ik mezelf aangeleerd elke vrijdag me kamer te doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightlock schreef:
    Stiekem dacht ik dat dit weer over je zusje zou gaan, haha. Ah, da's echt kut. Ik heb wel ervaring met vervelende moeders, maar bij mij kijkt ze gewoon niet naar me om. Dus dat bij mij is net even iets anders, vandaar dat ik je niet kan helpen. Pak dan lekker je spullen en ga bij Mitchell wonen?(wbw)



    Hahaha. :'D
    Nee, die is nog veeel erger. 8D


    Your make-up is terrible

    Rizardo schreef:
    mijn mening voer ouders in het algemeen is niet echt iets om vrolijk van te worden, so I'll be silent.

    Maar goed, dat slaat ook nergens op.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Assassin schreef:
    (...)


    Hahaha. :'D
    Nee, die is nog veeel erger. 8D


    Hij doet toch wel wat jij zegt.(joehoe) En als dat niet werkt, ga je gewoon op straat leven. Ik ken wel een paar zwervers die je het vak kunnen leren, desnoods kan ik je nog introduceren binnen het drugskartel?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oh vroeger zei mijn moeder ook altijd dat soort dingen: 'Nog één keer en je gaat naar een internaat/ik zet je het huis uit!' Wat doet Sevda? Die had haar koffer ingepakt en ging de straat op waar ze zich de hele dag had vermaakt, 's avonds laat kwam mijn moeder me boos zoeken en kreeg ik op mijn kop omdat ik deed wat ze zei :'D
    Nu weet ze in ieder geval dat ze zulke dingen niet hoeft te zeggen want serieus ik ga weg en kom niet meer uit mezelf terug :W


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    Oh vroeger zei mijn moeder ook altijd dat soort dingen: 'Nog één keer en je gaat naar een internaat/ik zet je het huis uit!' Wat doet Sevda? Die had haar koffer ingepakt en ging de straat op waar ze zich de hele dag had vermaakt, 's avonds laat kwam mijn moeder me boos zoeken en kreeg ik op mijn kop omdat ik deed wat ze zei :'D
    Nu weet ze in ieder geval dat ze zulke dingen niet hoeft te zeggen want serieus ik ga weg en kom niet meer uit mezelf terug :W


    Dat zou ik dus ook doen als het niet zo ontiegelijk koud was buiten haha.


    Your make-up is terrible

    Moeders >.>
    Gelukkig ben ik snel van de mijne af >.>


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat zou ik dus ook doen als het niet zo ontiegelijk koud was buiten haha.

    Ga bij Mitchel chocolade melk drinken?:3


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    Oh vroeger zei mijn moeder ook altijd dat soort dingen: 'Nog één keer en je gaat naar een internaat/ik zet je het huis uit!' Wat doet Sevda? Die had haar koffer ingepakt en ging de straat op waar ze zich de hele dag had vermaakt, 's avonds laat kwam mijn moeder me boos zoeken en kreeg ik op mijn kop omdat ik deed wat ze zei :'D
    Nu weet ze in ieder geval dat ze zulke dingen niet hoeft te zeggen want serieus ik ga weg en kom niet meer uit mezelf terug :W


    Haha, dat heb ik ook een keer gedaan. Maar toen was ik acht en had ik een hele schattige, roze koffer met paarse bloemetjes. Dus dat telt vast niet.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Ga bij Mitchel chocolade melk drinken?:3


    Dat mag niet van zijn moeder. :W Die raakt overspannen als ik zomaar langskom.


    Your make-up is terrible

    Jouw moeder is precies mijn vader. Alleen zou mijn moeder mijn vader de straat op flikkeren als hij het lef heeft om mij de straat op te zetten met dit weer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nightlock schreef:
    (...)

    Haha, dat heb ik ook een keer gedaan. Maar toen was ik acht en had ik een hele schattige, roze koffer met paarse bloemetjes. Dus dat telt vast niet.:W

    Oh, toen ik zes was ben ik weggelopen naar mijn oma, toen ik zeven was twee keer naar het park hier tegenover, toen ik acht was ben ik naar een vriendin gegaan, toen ik negen was ben ik eens niet weggelopen, toen ik tien was had ik mezelf iedere dag in mijn kamer opgesloten en mijn superzware bureau ervoor getilt maar niet weggelopen, op mijn elfde was ik echt serieus en ook niet van plan terug te kere, dat was de dag na oud en nieuw, ik had serieus héél mijn kamer ingepakt in tassen en belde huilend de halve familie op met de vraag of ik bij hun kon wonen, iedeeen keihard 'nee' en uiteindelijk ben ik met mijn schetsblok door de wijk gaan lopen totdat mama me 's avonds laat vond.
    God, wat heb ik een medelijde met mama :W


    Let it come and let it be

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat mag niet van zijn moeder. :W Die raakt overspannen als ik zomaar langskom.

    Ga samen/alleen lekker ergens in een café iets drinken en slaap op straat? Desnoods pak je de trein en dan kun je hier komen slapen :3


    Let it come and let it be