• Mijn moeder zegt net: als je je kamer niet hebt opgeruimd voordat ik naar bed ga, moet je naar buiten, kijk maar bij wie je slaapt.
    En ze meent. Serieus, wat heb ik misdaan? Ze vroeg het gisteravond, voor ik naar bed ging en ik heb vandaag al mijn bed verschoont en mijn kleding gedaan, ik moet nog maar een klein beetje. Het is niet zo dat ze het al eeuwen vraagt en zij hoeft er niet de hele dag in te zitten. Mijn zusje doet het ook niet -daar is het nog erger- en dan doet ze ineens zo tegen mij? Wtf. Nu heb ik gewoon zin om mijn spullen te pakken en 'tot maandag!' te roepen.

    Soms snap ik haar echt niet.


    Your make-up is terrible

    Ik heb net een nieuwe kamer en als mijn meoder ook maar 1 vlekje op de vloer of muur ziet moet ik in het tuinhuisje slapen:Y)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Oh, toen ik zes was ben ik weggelopen naar mijn oma, toen ik zeven was twee keer naar het park hier tegenover, toen ik acht was ben ik naar een vriendin gegaan, toen ik negen was ben ik eens niet weggelopen, toen ik tien was had ik mezelf iedere dag in mijn kamer opgesloten en mijn superzware bureau ervoor getilt maar niet weggelopen, op mijn elfde was ik echt serieus en ook niet van plan terug te kere, dat was de dag na oud en nieuw, ik had serieus héél mijn kamer ingepakt in tassen en belde huilend de halve familie op met de vraag of ik bij hun kon wonen, iedeeen keihard 'nee' en uiteindelijk ben ik met mijn schetsblok door de wijk gaan lopen totdat mama me 's avonds laat vond.
    God, wat heb ik een medelijde met mama :W


    Ja, ik heb ook medelijden met je moeder, lol. Ik zie het al, een terrorist in wording, thehe. Ik heb geen medelijden met mijn moeder. Het is haar eigen schuld, puhh.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Ga samen/alleen lekker ergens in een café iets drinken en slaap op straat? Desnoods pak je de trein en dan kun je hier komen slapen :3


    Ik heb het al koud als ik naar buiten kijk. (cat) Maar Sev, jij woont ver weg haha.


    Your make-up is terrible

    Rizardo schreef:
    mijn mening voer ouders in het algemeen is niet echt iets om vrolijk van te worden, so I'll be silent.

    Maar goed, dat slaat ook nergens op.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nightlock schreef:
    (...)

    Ja, ik heb ook medelijden met je moeder, lol. Ik zie het al, een terrorist in wording, thehe. Ik heb geen medelijden met mijn moeder. Het is haar eigen schuld, puhh.

    Het is hier altijd al een overspannen boel geweest, eigenlijk ben/was ik zo erg nog niet, maar ik had alleen snel de neiging weg te lopen voor alles. Ze had me ook een keer zelf uit huis gezet, toen ik 5 jaar was, ze bracht me tot de straat naar school en zei: 'Ik kom je niet meer halen!' Sevje ging uithuilen bij de juffrouw en toen moest mama me verplicht ophalen :Y)
    Maar hoezo doet jouw moeder het zichzelf aan? :3


    Let it come and let it be

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb het al koud als ik naar buiten kijk. (cat) Maar Sev, jij woont ver weg haha.

    Maar we hebben wel een extra bed en zelfs een extra kamertje (cat)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Maar we hebben wel een extra bed en zelfs een extra kamertje (cat)


    Ooh, ik kom bij jou wonen!


    Your make-up is terrible

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Het is hier altijd al een overspannen boel geweest, eigenlijk ben/was ik zo erg nog niet, maar ik had alleen snel de neiging weg te lopen voor alles. Ze had me ook een keer zelf uit huis gezet, toen ik 5 jaar was, ze bracht me tot de straat naar school en zei: 'Ik kom je niet meer halen!' Sevje ging uithuilen bij de juffrouw en toen moest mama me verplicht ophalen :Y)
    Maar hoezo doet jouw moeder het zichzelf aan? :3


    Awh, da's lief. Ik zie het al helemaal voor me, haha. Oh, dat is een lang verhaal en het doet er niet echt toe. Ik ben nu mijn eigen moeder en die van mijn broertje, zij heeft haar titel als moeder bij mij namelijk allang verloren. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Gaat ze nu nog eens poeslief naar mijn toets van vandaag vragen. :'D
    Pfft.


    Your make-up is terrible

    Wijs haar vriendelijk op het feit dat de kamer van je zusje nog rommeliger is?

    Krullie schreef:
    Wijs haar vriendelijk op het feit dat de kamer van je zusje nog rommeliger is?


    Nee dan krijg ik het over me heen hoor.
    'Het gaat over jou, niet over je zusje, als ik iets tegen jou zeg wijs je altijd meteen naar haar blablabla.'


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ooh, ik kom bij jou wonen!

    Yay *O*
    Hoe laat pak je de trein?:3


    Let it come and let it be

    Ik moet mijn kamer opruimen als de schoonmaakster langskomt, dat is eens in de twee weken. "Opruimen" is trouwens dat ik al m'n boeken, kleren en andere zooi van de grond haal :'D. Maar dat doe ik wel, anders moet mama het doen en dat vind ik zielig :3
    Als de schoonmaakster is geweest gooi ik trouwens weer alles op de grond, haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind ouders maar rare wezens. :W


    26 - 02 - '16

    Mijn ouders vinden dat dus ook, alleen heb ik geen zusje. Ze dreigen wel eens dat ik dan zelf maar een slaapplaats moet zoeken, maar dan zeg ik: 'Oh, oké, ik ga wel naar Fred ofzo, jullie moeten het zelf weten...' en dan is mijn moeder echt METEEN om. Thanks Fred, for existing.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!