• ik ben echt een wiskunde nerd. De rest van mijn klas is nog niet eens op de helft van dit hoofdstuk en ik heb het hele hoofdstuk al af, met extra opdrachten en alles. Dus nu moet ik vanaf maandag in een Havo boek gaan werken, gewoon omdat deze stof te makkelijk is voor mij.

    Dus, nog iemand die ergens heel goed in is?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Engels en Nederlands. Daar hoef ik letterlijk niks voor te doen. Voor andere vakken hoef ik slechts een uurtje te leren :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Illuminati schreef:
    Ik ben goed in slapen


    Ex astris, sciencia

    Niet per se uitmuntend goed ergens in ofzo, gwn een extreem goed geheugen.
    Ghehe ik stond voor wis het hoogst op mn rapport, een 9


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dilemma schreef:
    Engels :3
    Ik leer nog geen uur en haal een 9, en de rest van mijn klas stresst hem dood en leert 5 uur en zo en die halen een zesje :3


    Hahaahah ik ook voor Engels, ik sta gemiddeled een 10 op mijn rapport:)


    I will be.

    ... Economie?


    Olive

    Ik ben goed in Frans ;d

    Ik ben goed in Nederlands. Voor gym en Ckv sta ik trouwens ook heel goed, maar dat is waarschijnlijk geluk (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik moet totaal niet leren voor Engels of Frans. xd


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wiskunde en Engels en eigenlijk ook wel Nederlands, lol. Engels en Nederlands hoef ik nooit te leren en ik hou van wiskunde, lol. En daar moet ik eigenlijk ook zo goed als niets voor doen. (:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 19:48 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dilemma schreef:
    Engels :3
    Ik leer nog geen uur en haal een 9, en de rest van mijn klas stresst hem dood en leert 5 uur en zo en die halen een zesje :3


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Stray schreef:
    Wiskunde ben ik goed in (:


    Here & Now

    Schrijven, zonder op te scheppen. n.n
    &Engels. Daar leer ik nooit voor en sta nu een 96,5 op mijn rapport.

    School: Nederlands, Engels, Biologie (terwijl ik daar vorig jaar superslecht in was)
    Dagelijks leven: Eten, slapen


    There's power in the words you whisper.

    Dilemma schreef:
    Engels :3
    Ik leer nog geen uur en haal een 9, en de rest van mijn klas stresst hem dood en leert 5 uur en zo en die halen een zesje :3

    Ik leer voor mijn examen maar iets meer dan een uur :p
    Maar Engels is dan ook een van de enige dingen waar ik zo weinig voor moet doen, jammer genoeg xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb net een eetwedstrijd gewonnen.


    Where there is a sea there are pirates...