• Altijd weer die vertragingen door aanrijding met een persoon -,-
    Vandaag ga ik ook alweer de helft van mijn lessen missen omdat er tot 11 uur geen treinen
    meer naar maastricht gaan..bleegh
    wie heeft daar nog meer vaak last van?


    You never fail, unless you keep trying...

    Hoe lullig ik mag gaan klinken, ik vind mensen die voor de trein springen fucking egoïstisch. Al die mensen die je er mee hebt. Ik weet nog dat mijn buurmeisje het gewoon heeft gezien wanneer iemand voor de trein springt. De machinisten enzo weet ik het wie allemaal het spoor moeten schoonmaken, de vertraging. Jep, dan zoek je maar een betere manier voor zelfmoord.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cup schreef:
    (...)
    To be honest, moeten die mensen die dood willen ook andere mensen gaan lastigvallen? Het is hun keuze om voor die trein te springen.


    Precies hoe ik erover denk. _O_


    26 - 02 - '16

    Nou ik vind het niet 'egoïstisch' van iemand die dood wil om voor een trein te springen hoor :W. Ik bedoel, 't is heus niet dat zij het doen gewoon omdat het kan, ze doen het verdomme omdat ze niet door willen leven. Denk je dat als jij alleen nog maar dood wil je je nog even af gaat vragen hoe mensen het minste last van je zullen hebben? What the fuck zeg.


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    Er springen mensen voor de trein. Da's kut want dan komen we te laat. vertraging is erger dan dooie mensen.

    LOGIC!



    Inderdaad..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    RainbowDash schreef:
    Er springen mensen voor de trein. Da's kut want dan komen we te laat. vertraging is erger dan dooie mensen.

    LOGIC!


    comfort in c h a o s

    Audacity schreef:
    Nou ik vind het niet 'egoïstisch' van iemand die dood wil om voor een trein te springen hoor :W. Ik bedoel, 't is heus niet dat zij het doen gewoon omdat het kan, ze doen het verdomme omdat ze niet door willen leven. Denk je dat als jij alleen nog maar dood wil je je nog even af gaat vragen hoe mensen het minste last van je zullen hebben? What the fuck zeg.


    Nee okee, daar gaan ze idd niet aan denken, maar toch is het vervelend voor de mensen die er een levenslange trauma aan over houden...


    You never fail, unless you keep trying...

    Brunito schreef:
    Hoe lullig ik mag gaan klinken, ik vind mensen die voor de trein springen fucking egoïstisch. Al die mensen die je er mee hebt. Ik weet nog dat mijn buurmeisje het gewoon heeft gezien wanneer iemand voor de trein springt. De machinisten enzo weet ik het wie allemaal het spoor moeten schoonmaken, de vertraging. Jep, dan zoek je maar een betere manier voor zelfmoord.

    Zo denk ik er dus ook over(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.