vocalizer schreef:
(...)
Dit dus.
Dan vind ik toch echt mijn opleiding belangrijker dan mensen die er zèlf voor kiezen voor de trein te springen.
Yeah? So? Jij komt een halfuur te laat op je les. Je zult wat meer moeten lezen om het in te halen. Met een kutcoordinator zit je een uur na te blijven. DAS BALEN. Maar ergens anders raakt iemand een broer/zus/vader/moeder/vrouw/man kwijt. Die krijg je niet zomaar terug met een uur nablijven.
Serieus, alle mensen die dat soort dingen zeggen zou ik met alle plezier uitnodigen om tegen de kinderen en ouders van iemand die voor de trein is gesprongen te zeggen dat jullie het ENORM KUT vinden, dat hun geliefde voor de trein is gespronge, want je kwam te laat op je les. Ze zullen het vast heeel erg vinden.
En zelfs als je dat niet erg vindt, denk verder. ER zijn mensen die zitten in de trein, naast het spoor, op het station. Die zien iemand voor de trein springen, worden met een beetje pech onder het bloed gespat. Die mensen hebben ook een dik trauma. Dat zijn de mensen die last ondervinden aan iemand anders zijn zelfmoord waarvan ik het erg vindt. Weet je waarom? Omdat ze niet een gewoon een halfuur te laat komen, maar DE HELE DAG MISSEN WANT ZE MOETEN SCHONE KLEREN AAN
quidquid excusatio prandium pro