• Sommige van jullie weten dat ik van school ben verwisseld omdat ik geen draai kon vinden in mijn oude klas. Ik zit nu twee weken op mijn nieuwe school.

    Nou kijk, ik gisteren mijn pen vergeten. Nouja, ik had wel een pen maar die lag onder in mijn tas en ik kon hem niet vinden. Dus die vrouw van Nask die mag mij niet wilde me een aantekening gegeven voor spullen vergeten. Dus toen zei de jongen naast me: 'Hier heb je een pen.'
    Zegt mijn lerares: 'Nee, ze moet zelf een pen hebben.'
    En opeens begon heel mijn klas te roepen: 'Sarita, deze pen had ik laatst van je geleend die moest ik nog terug geven.' En: 'Ja, ik had toe net even snel jouw pen gepakt.'
    En blijkbaar stond mijn tas open en had zo'n jongen een pen naar mijn tas gegooid en gezegd: 'Je hebt wel een pen. Die is uit je tas gevallen.'

    Het voelt zo goed dat ik in deze klas wel geaccepteerd word, want die hadden ze in mijn oude klas niet gedaan. Die hadden gewoon gezegd: 'Ja jij hebt een aantekening. En ik heb daar last van omdat?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gregory schreef:
    Ahw dat is wel echt leuk voor je! Ben blij dat je een klas hebt die wel volwassen is (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Haha! Wauw! Dat is geweldig als je klas het zo voor je opneemt!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aww, wat fijn voor je <3


    Let the Night embrace you

    ahw dat vind ik echt lief van ze!
    In mijn hoofd zag het er trouwens echt heel grappig uit xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Dat is echt sweet van ze en waarschijnlijk zou mijn lieve klasgenote dat ook wel voor mij doen en leraren denken om de een of andere vage reden dat ik altijd mijn huiswerk af heb


    Physics is awesome

    Poseidon schreef:
    Awh dat is echt tof!
    Gelukkig dat die mensen in je nieuwe klas wel chill zijn!


    I love you Tim

    Da's wel erg lief <3 Het is echt fijn om zo'n klas te hebben, zeker als je het niet kon vinden met de vorige.

    Ik heb ook zo'n soort klas. Iedereen mag elkaar, iedereen helpt elkaar. Helaas zijn we zo druk, dat 8A de meest gehaatte klas is door leraren :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Poseidon schreef:
    Awh dat is echt tof!
    Gelukkig dat die mensen in je nieuwe klas wel chill zijn!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wat lief(bloos)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ah, lief!
    Ik heb een haat-liefde verhouding met mijn klas.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tempesta schreef:
    Wow, wat een geweldige klas! Dat zou mijn klas ook echt niet doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jouw klas klinkt echt super lief :D Ik ben echt blij voor je dat je een beetje je draai hebt gevonden en dat je klasgenoten zo aardig tegen je zijn :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ooh,dat is wel leuk voor je! Gelukkig dat je nu een hele lieve klas hebt.

    oo
    gelukkig:"D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ben blij dat je in zo'n leuke klas terechtgekomen bent, je mag je gelukkig prijzen! (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."