• Ik zal het even uitleggen.

    Ik moest in me tussenuur een proefwerk inhalen die ik had gemist. En ik had aan me vriendinnen G en J gevraagd waar ze waren als ik klaar was. Ze zeiden bij de kantine of de computers. Toen ik klaar was , waren ze dus naar de hoogvliet. (winkel)
    Ik had de vorige dag betaald voor 7 mensen en nu gaan ze gewoon zonder mij.
    Later in de klas was ik best wel boos en toen me leraar wiskunde vroeg wanneer ik het proefwerk wiskunde in mocht halen ; zei ik nogal raar 'Morgen'. Dus hij merkte het en toen begon ik te huilen.

    Nou denk je , waarom huil je daarom. Nou , er is meer voorgevallen en G heeft gezegt dat ik hun vriendschap een beetje verpest had , omdat ik erbij was gekomen. Ik heb het nu al heel lang er moeilijk.
    Ik ga nu met me mentor praten , maar dat vind ik best wel moeilijk ;s
    Weet iemand hoe ik zonder te huilen of iets het normaal kan vertellen en Heeft iemand ook zoiets ?

    't Kan dat je het niet begrijpt , 't is misschien wat ingewikkeld.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Danmarks Dynamite.

    Reassurance schreef:
    Waarom ga je meteen met je mentor praten? Daar krijg je sowieso alleen maar meer gezeik mee, omdat je vriendinnen dan meteen op het matje geroepen worden. Lijkt me meer iets om met je vriendinnen zelf te bespreken.


    comfort in c h a o s

    ZaynxMalik schreef:
    (...)

    Daar ben ik nu ook achter .. - Ik wist totaal niet dat ze zo was ..


    Veel sterkte! en er zijn altijd nog wel andere aardigere mensjes. <3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Zazu schreef:
    Ik herken het wel ontzettend goed. Laat me raden: Als jij zoiets flikt (zonder één van hen naar de winkel gaan) wordt diegene zeker helemaal pissed? And let me guess, diegene is G?
    Eigenlijk wil ik je wel op het hart drukken dat het echt niet erg is om over zoiets te huilen. Zo is het tegenover je mentor alleen maar duidelijk hoe erg je ermee zit. Huilen is niet iets om je voor te schamen. Het is gewoon een uiting van emotie. Compleet menselijk, en het is je mentor. Die is er om je te helpen (:


    Volgensmij kan 't haar dan niks schelen .. Ze is juist zo'n geniepig mens die soms ineens heel lief kan doen.
    En Ja , dat is waar , Dankje.


    Danmarks Dynamite.

    Casual schreef:
    (...)

    Veel sterkte! en er zijn altijd nog wel andere aardigere mensjes. <3


    Dankjewel ! (flower)


    Danmarks Dynamite.

    Huilen is geen doodzonde. Misschien doet het gesprek je goed. Praat met je mentor zonder erover na te denken hoe dom het is om met je mentor te praten. Oke, het is een stomme tip, maar het is serieus. Die vrienden van je, zijn dat échte vrienden? Let er morgen eens op. Hoe ze werkelijk zijn, hoe ze reageren, wat ze doen als ze even alleen bezig zijn... Vind je hen echt leuk? Je kan altijd PB'en. Voel je niet stom om dan ook werkelijk een berichtje te sturen. Ik wil graag luisteren.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Nou, ik vind het nogal achterlijk, sorry voor mijn woordkeuze, ze meteen slecht af te laten beelden bij je mentor, zeker om zoiets kleins waar het nu om gaat. Maar goed, jouw probleem als ze straks kwaad worden :')

    Nee ik niet. Eigenlijk vind ik deze reactie nogal achterlijk.
    Ik kan me haar onzekerheid dondersgoed voorstellen en wanneer ze niet bij haar vrienden terecht kan, ze de hulp van iemand anders aanneemt.
    I know it's one side of the story, maar dan nog.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Amyntas schreef:
    Huilen is geen doodzonde. Misschien doet het gesprek je goed. Praat met je mentor zonder erover na te denken hoe dom het is om met je mentor te praten. Oke, het is een stomme tip, maar het is serieus. Die vrienden van je, zijn dat échte vrienden? Let er morgen eens op. Hoe ze werkelijk zijn, hoe ze reageren, wat ze doen als ze even alleen bezig zijn... Vind je hen echt leuk? Je kan altijd PB'en. Voel je niet stom om dan ook werkelijk een berichtje te sturen. Ik wil graag luisteren.


    Ik stuur je wel een pb. Om het even uitgebreid te vertellen.


    Danmarks Dynamite.

    Ik vind het echt superlief dat jullie me zulk goed advies geven !


    Danmarks Dynamite.

    ZaynxMalik schreef:
    (...)

    Ik stuur je wel een pb. Om het even uitgebreid te vertellen.

    Fijn, (:

    tsja huilen lucht op si mijn enigste zin die in me opkomt:$


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ZaynxMalik schreef:
    (...)

    Volgensmij kan 't haar dan niks schelen .. Ze is juist zo'n geniepig mens die soms ineens heel lief kan doen.
    En Ja , dat is waar , Dankje.

    Weet je wanneer ze lief doet? Wanneer ze doorheeft dat je niet meer van plan bent haar shit te slikken. Am I right? (cat)
    Wil je dit nog wel? Probeer het je eens af te vragen. Dit is niet eerlijk voor jou - en dat verdien je natuurlijk niet. Heel veel succes ermee, iig!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zazu schreef:
    (...)
    Weet je wanneer ze lief doet? Wanneer ze doorheeft dat je niet meer van plan bent haar shit te slikken. Am I right? (cat)
    Wil je dit nog wel? Probeer het je eens af te vragen. Dit is niet eerlijk voor jou - en dat verdien je natuurlijk niet. Heel veel succes ermee, iig!


    Ja , je hebt opzich wel gelijk ja .. En ik heb hier ook geen zin meer in nee. Dus ik daarom ga ik praten en ga ik misschien terug naar Mavo. Maar ik weet nog niet zeker waarom ik dat wel.

    Dankje !


    Danmarks Dynamite.

    Ik moet ook altijd huilen als het om persoonlijke dingen gaat. Maar ik heb geleerd gewoon door te praten als ik begin te huilen, dat helpt ook wel (bloos)


    -

    Genius schreef:
    Ik moet ook altijd huilen als het om persoonlijke dingen gaat. Maar ik heb geleerd gewoon door te praten als ik begin te huilen, dat helpt ook wel (bloos)


    Okayy , Dankje. - hoop dat ze me verstaan.- (flower)


    Danmarks Dynamite.

    Lieve meid, neem dit alsjeblieft niet persoonlijk aan. Maar huilen in de klas vanwege zoiets... Ik snap dat je huilt, maar aan de reactie die erna werd gegeven ("omdat ze niet mee mocht naar de hoogvliet" ) laat al zien wat voor mensen dat zijn. En dit soort mensen herken ik van 10 kilometer afstand.
    Ik heb precies hetzelfde doorgemaakt als jij, dus ik snap 100% hoe je je voelt. Maar kom voor jezelf op, zeg tegen ze dat je het niet leuk vind dat ze zonder jou zijn gegaan.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:22 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg