• Ik wist geen betere plek om dit topic te plaatsen. Daarom hier, omdat het op tv komt. Sorry voor de,mods anders.

    Vanavond is er voetballen, en niet zomaar een wedstrijd; Nederland tegen Duitsland. Ik ga kijken, wie nog meer? Zelf vind ik voetbal wel leuk om te zien, dus vooral als het om 'ons Oranje' gaat.
    X en alvast veel plezier met kijken (A)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Being happy is a choice ~

    Pitera schreef:
    (...)
    Koop een taart en vier het zou ik zeggen.

    Hoeft niet, hoor. Voetbal interesseert me geen ene zak, maar heel mijn Twitter en Facebook-vrienden waren overtuigd dat Nederland zou winnen, omdat 'Duitsers niet kunnen voetballen'. C'mon.

    Ik denk dat de nationalistische voetbalfans hier eerder iets te vieren hebben. Their loss.



    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    (...)
    Hoeft niet, hoor. Voetbal interesseert me geen ene zak, maar heel mijn Twitter en Facebook-vrienden waren overtuigd dat Nederland zou winnen, omdat 'Duitsers niet kunnen voetballen'. C'mon.

    Ik denk dat de nationalistische voetbalfans hier eerder iets te vieren hebben. Their loss.



    Duitsers niet kunnen voetballen? Dat is wel heel erg dom sinds het Duitse Elftal één van de allerbeste is ter wereld, dus dat is gewoon dom.

    Neemt niet weg dat ik het echt doodjammer en gewoon een genante vertoning vond sinds ik heel erg into het Nederlands Elftal ben. En ja, ik baal hier van.


    ars moriendi

    En weer een slechte wedstrijd. Misschien kijk ik in de ogen van een Ibrahim Afellay-fan, maar oranje mis hem daadwerkelijk. Oranje speelde beter, was meer gemotiveerd en het was gewoon leuk om te zien, echt jammer dat we nu af zijn gegaan tegen Duitsland.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Leprechauns schreef:
    En weer een slechte wedstrijd. Misschien kijk ik in de ogen van een Ibrahim Afellay-fan, maar oranje mis hem daadwerkelijk. Oranje speelde beter, was meer gemotiveerd en het was gewoon leuk om te zien, echt jammer dat we nu af zijn gegaan tegen Duitsland.

    Daar ben ik het mee eens. Spelers als Afellay en Robben kunnen echt dat verschil maken, dat blijkt maar weer. Maar eerlijk is eerlijk, de Duitsers speelden ongelooflijk goed. Kansloze spelers als Braafheid worden gewoon weggespeeld.


    ars moriendi

    Jackal schreef:
    3-0 ondertussen. Lekker. Het opgehemelde, arrogante Nederland got it's ass kicked.


    hehe

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 23:14 ]


    - The last look back is black -

    Willen alle niet-voetbalfans hier weg gaan? Want u heeft hier niks te zoeken.
    danku.

    Wat een genante vertoning voor Nederland! Maar beter dat ze nu hun f**king ogen openen, dan pas op het EK wanneer het te laat is. En ik ben het er mee eens dat we Afellay en Robben missen. Belangrijke vleugelaanvallers!


    Everything you want comes after you stop looking for it