• Ik die in mijn uppie haar vadertaal, Turks wil leren. :"D
    Ik heb het al véél langer gewilt en vroeger kon ik het ook, maar in de periode van mijn 4e jaar, tot mijn 13e jaar (nu dus), is dat niet meer nodig geweest, omdat papa toen weg was :"D
    Ik wil het weer oppakken, hele zinnen heb ik nooit kunnen spreken maar door middel van losse woordjes leren kon ik anderen altijd verstaan. Het schrijven, en dergelijke hoeft voor mij niet, ingewikkelde zinnen ook niet, maar ik wil wel gewoon een deel van de taal terug oppakken en omdat ik het vroeger zo vaak heb aan moeten horen, denk ik dat het me redelijk zal lukken.

    By the way, drie vriendinnen van mij spreken vloeiend Turks, mijn moeder ook maar die ga ik niet zo snel om hulp vragen omdat ik bang ben dat het nog wat gevoelig voor haar ligt. Maar op school zou ik het dus ook een beetje kunnen oefenen:3

    Nou wie denk dat het me niet lukt?*O*
    -Steekt zelf als eerste vinger omhoog-

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 15:59 ]


    Let it come and let it be

    *houd vinger heeeeel hard naar beneden*
    Je kan het!

    Ik probeer Japans te leren in m'n uppie. Niemand in de buurt kan het en ik heb ook niet bepaald Japanse ouders.
    En toch lukt het me aardig op mezelf. :3

    Jij hebt dan al een beetje basiskennis en vriendinnen en een moeder die het spreken, dus je hebt echt veel meer kans het op een dag goed te kunnen dan ik.

    Het lukt je, gewoon niet opgeven en je blijven inzetten! (Y)


    Let the Night embrace you

    Cerebellum schreef:
    Als je echt gaat doorzetten moet het je gaan lukken.
    Succes
    *O*


    26 - 02 - '16

    Pusheen schreef:
    *houd vinger heeeeel hard naar beneden*
    Je kan het!

    Ik probeer Japans te leren in m'n uppie. Niemand in de buurt kan het en ik heb ook niet bepaald Japanse ouders.
    En toch lukt het me aardig op mezelf. :3

    Jij hebt dan al een beetje basiskennis en vriendinnen en een moeder die het spreken, dus je hebt echt veel meer kans het op een dag goed te kunnen dan ik.

    Het lukt je, gewoon niet opgeven en je blijven inzetten! (Y)

    Maar jij bent gewoon één van de 3 Intilligente Ellens op Quizlet en ik ben maar een Sevda D:


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Maar jij bent gewoon één van de 3 Intilligente Ellens op Quizlet en ik ben maar een Sevda D:

    *kuch* *kuch* *kuch* *verslikt zicht* *kuch* *kuch* *kuch*
    Sevda, foei! Je laat me verslikken! (N)

    Nee, serieus, als je het wilt kan je het. Jij hebt zoveel mensen die je kunnen helpen, je hebt basiskennis, het kan alleen maar beteren.
    Is er trouwens geen Turkse avondles in de buurt bij jou? (:


    Let the Night embrace you

    Mijn halve familie spreekt Turks, ik niet, sucks balls.
    Wou het vroeger nooit leren, nu wel, maar ben te lui en heb er geen geduld voor.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik faal al in frans en duits, maar ik weet zeker dat het jou lukt(flower)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik weet niet hoe Turkjs in elkaar zit grammaticaal, en dus ook niet of het makkelijk of moeilijk is. Maar omdat je een basis hebt zal het je vast wel lukken (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Pusheen schreef:
    (...)
    *kuch* *kuch* *kuch* *verslikt zicht* *kuch* *kuch* *kuch*
    Sevda, foei! Je laat me verslikken! (N)

    Nee, serieus, als je het wilt kan je het. Jij hebt zoveel mensen die je kunnen helpen, je hebt basiskennis, het kan alleen maar beteren.
    Is er trouwens geen Turkse avondles in de buurt bij jou? (:

    Ellen, foei! Je verspilt eten/drinken door het te verslikken! (N)

    Ce cicisil! (Jij bent lief) Maar die avondschool gaat 'm helaas niet worden :3


    Let it come and let it be

    Als je het wilt, gaat het je lukken (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"