• Hier een vraag aan ieder van jullie! Welke scene uit de hele Potter serie, heeft het meeste indruk op je gemaakt? En waarom? maak niet uit ; boek of film! Ik ben benieuwd! De scene die de meetse indruk op mij heeft gemaakt blijft toch het moment als de bootjes over het water glijden naar Hogwarts Castle. Toen ik het kasteel voor het eerst op het grote scherm in de bioscoop zag, leek het precies op mijn verbeelding, hoe ik dacht dat het eruit zou zien! die scene blijft bijzonder voor mij! en welke voor jullie?

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 10:02 ]

    Ik kan van beide niet echt een scene bedenken, maar ik vind de films sowieso een bummer.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Te moeilijk om maar één scène te kiezen :X


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja dat is waar, als ik een fav scene moest kiezen..dan zijn dat er ook gewoon een hele hoop, maar deze scene in deel 1 die ik al noemde heeft gewoon veel indruk op me gemaakt als kind...

    in het boek, de herinneringen van snape!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    BadLuck schreef:
    in het boek, de herinneringen van snape!


    Dat is idd een prachtig en brilljante scene!! Die scoort bij mij ook heel hoog bij favo scenes allertijden! maar bij mij op #1 staat in die lijst de scene in het bos wanneer harry zijn ouders enzo ziet.. In de film was hij echt zo mooi gedaan :'((H)

    Felix Fortunatis, en dat waar Harry en Ginny kussen (film 6-fan)


    Define "good".

    Ik kan me echt niet meer de scene's uit alle films herinneren. Sowieso, hoe kan een scene uit hele reeks kiezen. De scene opzicht zegt niks, stelt eigenlijk niks voor, zonder de rest van de reeks.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het moment dat Snape instort, wanneer hij Lily's lichaam ziet in de film. Verder vond ik de films niet erg geweldig, maar dát moment heeft Alan echt prachtig neergezet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Snape's herinnereingen, boek of film. Dat was echt een scene waarbij je denkt: wow.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Snape's herinneringen, zoals iedereen al zegt


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    1) Snape's herinneringen (boek en film 7.2)
    2) Als Hagrid binnenkomt in de grote zaal op het einde, blijft staan bij Ron, Harry en Hermione en had Harry dan zegt: 'There's no hogwarts without you, Hagrid' (film 2) (Ik moet dan altijd huilen)
    3) Einde van film 1, de scene met Harry en Hagrid en de Hogwarts express. (film 1)
    4) Proloque film 7.2: 'Albus Severus Potter: You were named at two headmasters of hogwarts, one of then was a Slytherin and he was the bravest man I ever knew. (Einde van 7.2) (Wow! Ik ken die zin uit mijn hoofd! En ik heb hem pas 100x gezien. Ja ik heb hem al op dvd, ja...)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik vind ze allemaal geweldig:
    Maar dit zijn dan een van de beste:
    Het boek: Fred zijn dood, ik moest de pagina vijf keer overlezen voor ik het me echt realiseerde. Het was echt een grote schok voor mij...
    De film: Snape's herinnering, ik had al zoveel pijn toen ik zijn dood in scene zag dat dit me al helemaal kapot maakte... :c

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:55 ]


    =

    Ik heb nog geen films van HP gezien.


    We accept the love we think we deserve.

    BadLuck schreef:
    in het boek, de herinneringen van snape!


    Ja, en zijn dood.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sowieso één uit het boek. Waarschijnlijk Fred's dood.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.