• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:39 ]

    Starkiller schreef:
    (...)

    Ja, dat kan. Maar het is een soort van 'teamproef'. Je zult hier zien wie er ook echt actief mee willen doen, en wanneer je bijvoorbeeld de hele avond niets post heeft iedereen iets van; Ah, die moeten we wegstemmen. Dus eigenlijk moet je gewoon veel posten om jezelf te beschermen (:


    mwah dan zeg ik het al gelijk..

    Lieve teamgenoten.
    ik ga niet onnodig spammen ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    mwah dan zeg ik het al gelijk..

    Lieve teamgenoten.
    ik ga niet onnodig spammen ;$


    Doe ik wel. Als jij de laatste post in de gate houd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Doe ik wel. Als jij de laatste post in de gate houd.


    Ik zal het proberen ;D
    Ik denk dat ik tegen 12 uur echt op begin te letten..
    En ligt eraan wanneer me pa me naar me nest stuur.. of hij gaat vroeg op bed en ik kan gaan wanneer ik wil ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Ik zal het proberen ;D
    Ik denk dat ik tegen 12 uur echt op begin te letten..
    En ligt eraan wanneer me pa me naar me nest stuur.. of hij gaat vroeg op bed en ik kan gaan wanneer ik wil ;D


    Nou ik zat ergens aan te denken, stuur het wel via pb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga zeker weten actief meedoen, tenzij men pa schreeuwt dat ik moet gaan slapen lol :3


    Where words fail, music speaks

    vergeef mij voor mijn domehid, kwas vergeten dat ik een nieuwe username had

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 16:25 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    damm te laatXd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ashmore -> Maysilee


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik ga proberen zo veel mogelijk te spammen(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Starkiller schreef:
    (...)

    Ja, dat kan. Maar het is een soort van 'teamproef'. Je zult hier zien wie er ook echt actief mee willen doen, en wanneer je bijvoorbeeld de hele avond niets post heeft iedereen iets van; Ah, die moeten we wegstemmen. Dus eigenlijk moet je gewoon veel posten om jezelf te beschermen (:


    Nurp. Dat wordt dus een weggestemd iemand hier=(
    Ik wil wel meedoen met de opdracht, maar ik denk dat het íéts te laat wordt=(


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oke, dit gaan mijn teamleden niet leuk vinden
    Ik ga zaterdagavond eerst naar de bios en daarna logeren bij een vriendin, dus ik denk niet dat ik veel zal kunnen spammen.
    Sorry


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oooh, is het eigenlijk 4 uur in de middag, of 4 uur 's nachts? (krul)
    Oh, en ik ben op dat moment wel nog maar 2 weken verwijderd van mijn examens, dus ik zal geen hele dag on-line zijn, maar ik zal zorgen dat ik er ben wanneer ik er moet zijn! (krul)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 18:51 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Plutarch schreef:
    Oke, dit gaan mijn teamleden niet leuk vinden
    Ik ga zaterdagavond eerst naar de bios en daarna logeren bij een vriendin, dus ik denk niet dat ik veel zal kunnen spammen.
    Sorry


    Maakt niet uit, joh. Niet iedereen kan altijd meedoen aan een opdracht(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Oke, dat betekent dat ik rond 10 uur ofzo online kom (ben de hele middag weg) en dan kan het spammen beginnen. LOL, ik ga waarschijnlijk met de laptop inslaap vallen.


    Trust me. I'm the doctor

    Oh Ik denk dat ik niet tot 4 uur zal blijven.
    Dan ben ik bij mijn Mama en die wilt altijd vroeg gaan slapen.En ik moet mee.
    Ik zal haar proberen te overtuigen maar ik weet niet of het mij gaat lukken.
    Wish me good luck (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"