• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:39 ]

    Hmm ik wil toch meer weten over die opdrachten voordat ik me inschrijf eigenlijk :'O


    ars moriendi

    Slachtoffer Sevda meldt zich! :Y)


    Let it come and let it be

    Pitera schreef:
    Hmm ik wil toch meer weten over die opdrachten voordat ik me inschrijf eigenlijk :'O

    dit


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pitera schreef:
    Hmm ik wil toch meer weten over die opdrachten voordat ik me inschrijf eigenlijk :'O


    Je hoeft niet iets échts creatiefs te gaan doen, want stiekem heb ik daar haat aan :3 Het zijn meer opdrachten om achter je laptop te doen.

    Ik wil wel meedoen, maar heb niet zoveel tijd met mijn stage >< Suck Balls!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    me wants


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zit te twijfelen. Kun je niet iets meer vertellen over de opdrachten. Of je bijvoorbeeld een camera nodig hebt? :')

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:22 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Yes, I want. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Persefoneia schreef:
    Ik zit te twijfelen. Kun je niet iets meer vertellen over de opdrachten. Of je bijvoorbeeld een camera nodig hebt? :')


    Het zijn meer raadsels oplossen en een hele hoop 'teamwork'. Je hebt alleen je handen nodig waarmee je kunt typen, en je brein. :'D En ogen.

    oké ik doe mee, maar, ik weet niet of diut belangrijk is, ik heb geen webcam


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ^Jullie staan er allemaal in!

    /

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 22:03 ]


    Let us die young or let us live forever.

    FashionChick schreef:
    oké ik doe mee, maar, ik weet niet of diut belangrijk is, ik heb geen webcam


    Ben je vaak actief op Quizlet? Want ik ken je niet op het forum en ik zoek het liefst actieve deelnemers.

    GOTCHAx schreef:
    Ik wil wel (:


    Ben je vaak actief op Quizlet? Want ik ken je niet op het forum en ik zoek het liefst actieve deelnemers.

    Ja hoor, waarom ook niet. Ik doe mee.


    I can't even think straight.