• Plaatje kàn heftig zijn, zelf vind ik van niet, maar ik neem het zeker voor het onzekere.
    Burned Eyes

    Telkens als ik in de spiegel keek, zag ik een meisje. Een lelijk, waardeloos verminkt meisje.
    Ik leef in een waas, het kan ieder moment afgelopen met me zijn. De dokters konden niet vaststellen of er ook een bacterie was binnengedrongen en of de verbrandde stukjes oog en vel niet naar binnen waren gedrongen.
    ‘Je bent een mislukking, je zet me te schande! Door jou ben ik alles kwijt geraakt, geld, bewondering en zelfs liefde heb je me afgenomen.’


    Burned Eyes is een slordige Previes van slechts 585 woorden, over een opkomend verhaal. Het verhaal van een meisje, verminkt werd ze wakker in eht ziekenhuis. Haar moeder die haar beschuldigt van alle teleurstellingen in haar leven. haar vader is weggevlucht sinds het onbekende ongeluk.Zíj is niet blind, maar de rest van de wereld wel. 'Mensen zien niet hoe mooi ik werkelijk ben.'

    Ik ben erg trots op het idee, maar voor ik begin zou ik graag wat tips krijgen om het te verbeteren, zodat ik het in een regelmatige, redelijke schrijfstijl kan uitwerken.
    Dus wie heeft er tips?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:11 ]


    Let it come and let it be

    Verbrande ogen ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Verbrande ogen ;x

    Oh, oh mijn spelling is zo goed. xd


    Let it come and let it be

    Niemand?(no_chears)


    Let it come and let it be

    Ik ga even lezen :3


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Oh, oh mijn spelling is zo goed. xd


    Hehe, sorry, dat soort dingen vallen mij altijd op. Ligt niet aan jou. (:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:28 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I'm going to read that (pirate)


    26 - 02 - '16

    Ik vind het een prachtig idee, werkelijk waar. (:
    Een paar enters hier en daar zou ik wel fijn vinden. Het leest niet zo prettig als het één lap tekst is.


    I can't even think straight.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hehe, sorry, dat soort dingen vallen mij altijd op. Ligt niet aan jou. (:

    Stiekem wel want ik heb een onvoldoende voor Nederlands, Grammatica :"D


    Let it come and let it be

    Anhysbys schreef:
    Ik vind het een prachtig idee, werkelijk waar. (:
    Een paar enters hier en daar zou ik wel fijn vinden. Het leest niet zo prettig als het één lap tekst is.

    Dankjewel (:


    Let it come and let it be

    Het idee leek me al heel leuk toen je er een keer een topic over aangemaakt had, dus ik wil het zeker lezen. (: Wel vind wissel je tussen tegenwoordige en verleden tijd. "Telkens als ik in de spiegel keek, zag ik een meisje." Dat vind ik zelf nogal vervelend.
    En dit stukje tekst vind ik ook minder vloeiend geschreven dan dat uit je andere topic. Misschien omdat het niet echt op elkaar volgt. Eerst zeg je iets over haar spiegelbeeld, dan opeens iets over bacteriën en dan is er opeens een quote. Sorry als ik te kritisch ben (: Alsnog is het idee heel goed!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Het idee leek me al heel leuk toen je er een keer een topic over aangemaakt had, dus ik wil het zeker lezen. (: Wel vind wissel je tussen tegenwoordige en verleden tijd. "Telkens als ik in de spiegel keek, zag ik een meisje." Dat vind ik zelf nogal vervelend.
    En dit stukje tekst vind ik ook minder vloeiend geschreven dan dat uit je andere topic. Misschien omdat het niet echt op elkaar volgt. Eerst zeg je iets over haar spiegelbeeld, dan opeens iets over bacteriën en dan is er opeens een quote. Sorry als ik te kritisch ben (: Alsnog is het idee heel goed!

    Ik had het ook even geschreven om een korte indruk te geven. Ik vind het nogal moeilijk, omdat ze het zelf verteld als het is gebeurt, maar bijvoorbeld dat letsel heeft ze nog steeds, dus daarover spreekt ze in tegenwoordig.
    Maar die kritiek is alleenmaar goed! Ik heb liever wat tips als enkel: 'Mooi!' :'D


    Let it come and let it be