Burned Eyes
Telkens als ik in de spiegel keek, zag ik een meisje. Een lelijk, waardeloos verminkt meisje.
Ik leef in een waas, het kan ieder moment afgelopen met me zijn. De dokters konden niet vaststellen of er ook een bacterie was binnengedrongen en of de verbrandde stukjes oog en vel niet naar binnen waren gedrongen.
‘Je bent een mislukking, je zet me te schande! Door jou ben ik alles kwijt geraakt, geld, bewondering en zelfs liefde heb je me afgenomen.’
Burned Eyes is een slordige Previes van slechts 585 woorden, over een opkomend verhaal. Het verhaal van een meisje, verminkt werd ze wakker in eht ziekenhuis. Haar moeder die haar beschuldigt van alle teleurstellingen in haar leven. haar vader is weggevlucht sinds het onbekende ongeluk.Zíj is niet blind, maar de rest van de wereld wel. 'Mensen zien niet hoe mooi ik werkelijk ben.'
Ik ben erg trots op het idee, maar voor ik begin zou ik graag wat tips krijgen om het te verbeteren, zodat ik het in een regelmatige, redelijke schrijfstijl kan uitwerken.
Dus wie heeft er tips?
[ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:11 ]
Let it come and let it be