• Ik ben op zoek naar iemand om mee te mailen...Jongen of meisje maakt niet zo heel veel uit! tussen de 16 en 19 jaar oud.

    Wat over mezelf:

    Ik heet: Jeffrey. ben 17 jaar. Hobby's: boeken schrijven, Harry Potter boeken lezen of kijken, computeren. Ik zit op het MBO eerste jaar. Ik hou van films kijken..

    Hoop dat dit genoeg is en hoop op reacties! :)

    Euh -biedzichaan- Erno, 17 jaar, hobby's zijn hardlopen en muziek luisteren en lezen én computeren en ik doe VWO.

    Ik wil je wel toevoegen hier.
    Weet je wat, dat doe ik gewoon!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aangezien ik éen van die vele meisjes ben.. Ik voeg mijzelf ook even toe haha (:
    Ik heet Nicoline, maar Nica werkt beter..Ik ben 16, bijna 17 trouwens, en ik hou van Harry Potter, schrijven, laptoppen, mijn hondje, paardrijden, én ik zit ook op het MBO in mijn eerste jaar. Ik voeg je sowieso hier wel eventjess toe :3


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ik ben een jaartje te jong xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    @missSharp: Oh bedankt! Is goed :) :D

    @Winterwerp: Ok Ook bedankt :D en is Goed! :)

    @badluck Njaa..ik doe niet moielijk over een jaar :P dus als je wil..vind ik het best :D

    -Stelt zichzelf beschikbaar- Erieka, 15 jaar (bijna 16), ik heb alle harry potter boeken gelezen en bijna alle films gezien, ik luister graag muziek en als je meer wilt weten.. Just ask ^^


    26 - 02 - '16

    Haha oké. Ik ben Femke, 16 jaar. Ik zit in 5vwo. Ik heb de eerste zes HP films gezien, de laatste wil ik nog niet zien want ik ga eerst dat boek lezen -in het Engels-. Ik hou van muziek, films en van lachen (:


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Ach, ik bied me ook wel aan :')
    Ik ben Yasemin. 16 Jaar. Ik zit in 4 mavo. Ik heb alle Harry Potter films gezien, en ik moet de boeken nog lezen. Ik hou van muziek luisteren, films kijken, verhalen schrijven (die ik niet op Quizlet zet), boeken lezen enzovoort(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Potterfan schreef:
    @badluck Njaa..ik doe niet moielijk over een jaar :P dus als je wil..vind ik het best :D


    Cool, nu vind ik jou lief (A)
    Oke, alsje meer wilt weten of wil mailen moetje maar ff een priveberichtje sturen (A)

    oja nog iets over mezelf:

    Nou ik ben dus een beetje gestoord, een enorme potterhead. Ik hou heel erg van Lezen en muziek en ik ben gewoon levenloos en moe nu.. =.=
    okee ik hou van schrijven en ik haat school.

    weetje wat, dat faalde heel hard :P
    Alsje wil weten hoe ik in elkaar zit moet je gewoon even hier kijken:
    http://www.quizlet.nl/chapters/612369/new-bff-wedstrijdbeckett-/

    Anyway, ik wil graag mailen, dus alsje ook wil weet je wat je te doen staat xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik ben Marije, Meisje, 16 jaar oud, ik zit in het 4e van het VMBO. Ik woon in Buitenpost (Friesland). Ik hou van harry potter, heb alle films gezien maar nog niet alle boeken. Ben op een of andere manier ook verslaaft geraakt aan twiligth:8. Maar dat doet er niet toe. Ik hou van lezen, (in een boek of hier op Q maakt niks uit) films kijken, muziek luisteren. Haat aan school, ouders die aan het zeuren zijn over je huiswerk en pc gebruik.

    Dus ben ik een geschikt persoon om mee te kletsen? ik hoor het graag, ik zie vanzelf een berichtje verschijnen(lol)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Lol ben te jong xD 14 jaar hier


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    BadLuck schreef:
    ik ben een jaartje te jong xD

    same here xD


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Ik ben Tialda, 16 jaar.
    En heb alle hp gelezen behalve het laatste deel. (die moet ik ook nog steeds zien) Ik vind twilight ook hgeel leuk. EN lees met name fantasy boeken. Zo kan ik ook niet wachten op the power of six, het vervolg van I am number four.
    Verder kijk ik dus ook graag naar films. Ik zit in mijn examen jaar. Oficieel hoor ik al aan mijn opleiding bezig te zijn, maar ik ben in groep 2 blijven zitten. (grrr)

    Nu weet je wel genoeg over mij, denk ik zo!

    xxx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    lijk me leuk vraag maar als je wilt mailen (: