• NOBODY LOVES YOU LIKE I LOVE YOU <3

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 16:33 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    FABIENNE!!! <33333

    echt ik ben wss vandaag en morgen niet heel veel online, want ik heb vandaag een boek van Nl gekregen en dat moet ik woensdag uit hebben, en ik moet leren voor de toetsweek en ik heb morgen nog een Frans mondeling x_x


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    (...)
    Hahaha hij is een klootzak ja ;D
    met zijn 'Als ik het zou willen heb ik binnen 5 minuten een vriendin'. En omdat hij moslim was begon hij er over dat daar geen vriend-vriendin relaties bestaan, dus Mark vroeg 'Hoe komen jullie dan aan jullie na geslacht?'. En toen zei hij 'Gewoon, gewoon trouwen met iemand die je amper kent' en daarna 'Dus niet zoals westerse vrouwen die je binnen twee dagen weer verlaten'. En ja, die kwam hard aan, omdat mijn ouders gescheiden zijn --'
    Oh my god, heb je hem gemept?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tranquillo schreef:
    (...)Oh my god, heb je hem gemept?

    Hahaha, hij weet niet, dat ik weet, dat hij dat allemaal heeft gezegd (krul)
    snap je het nog?
    En hij zit ook op Taekwondo, dus als ik weer eens tegen hem moet sparren, ga ik hem gewoon goed hard meppen en dan gewoon zonder uitleg te geven.

    Narry schreef:
    (...)
    Hahaha, hij weet niet, dat ik weet, dat hij dat allemaal heeft gezegd (krul)
    snap je het nog?
    En hij zit ook op Taekwondo, dus als ik weer eens tegen hem moet sparren, ga ik hem gewoon goed hard meppen en dan gewoon zonder uitleg te geven.
    Ja ik snap het nog
    En goedzo! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mijn moeder ligt de c1000 op :o
    Ze heeft witlof gekocht en het gewoon doodleuk afgewogen als winterpenen. Straks zijn winterpenen goedkoper x'D

    Ik zat een keer achter de kassa, toen ik daar nog werkte
    En had je een man die bananen als walnoten afwoog
    Betaalde hij acht euro voor drie bananen -.-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tranquillo schreef:
    Ik zat een keer achter de kassa, toen ik daar nog werkte
    En had je een man die bananen als walnoten afwoog
    Betaalde hij acht euro voor drie bananen -.-

    Hahahah wat een idioot x'D

    HAAAY SCHATJES<3
    aarggh ik ben dus nu ergens achter gekomen.. fuck this.. 2 meiden waarvan ik dacht dat ze mijn vrieendinnen waren.. hebben dus echt de hele tijd achter min rug om lopen lullen.. dat fan zijn van 1d kinderachtig is en alles.. dus ik ben nu nogal pissed... serieus ze kunnen het beter recht in mijn gezicht zeggen


    What's so bad about being different?

    Oh my god, hoezo kinderachtig?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tranquillo schreef:
    Oh my god, hoezo kinderachtig?


    echt hea.. zo zit ik nu ook.. zeg het gewoon recht in mijn gezicht.. I DON'T CARE! wat hun van 1d vinden.. ik ben fan van ze .. klaar


    What's so bad about being different?

    NiallsSmile schreef:
    (...)

    echt hea.. zo zit ik nu ook.. zeg het gewoon recht in mijn gezicht.. I DON'T CARE! wat hun van 1d vinden.. ik ben fan van ze .. klaar
    Ik houd niet van mensen die achter mijn rug praten, echt meppen dat mens


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tranquillo schreef:
    (...)Ik houd niet van mensen die achter mijn rug praten, echt meppen dat mens


    ik hou er ook dus totaal niet van.. ik kreeg het dus van mijn beste vriendin te horen..


    What's so bad about being different?

    NiallsSmile schreef:
    (...)

    ik hou er ook dus totaal niet van.. ik kreeg het dus van mijn beste vriendin te horen..
    Ik ben dan echt een agressief mens, ik sla hen dan altijd (bat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    okaay ik ga nu ff eten schatjes<3
    tot strakjes<3
    xxxxx


    What's so bad about being different?