• NOBODY LOVES YOU LIKE I LOVE YOU <3

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 16:33 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ESTHER <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Die vent moet mij gaan accepteren op msn x'D
    Ik wil met hem praten en als hij vriendelijk terug reageer vraag ik hem wellicht mee naar de film, want dan gaat een vriendin met haar vriendje ook mee (krul)
    gezellig ja =$

    Narry schreef:
    Die vent moet mij gaan accepteren op msn x'D
    Ik wil met hem praten en als hij vriendelijk terug reageer vraag ik hem wellicht mee naar de film, want dan gaat een vriendin met haar vriendje ook mee (krul)
    gezellig ja =$
    Welke vent? Heb ik weer wat gemist? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tranquillo schreef:
    (...)Welke vent? Heb ik weer wat gemist? :W

    Een jongen van Taekwondo die altijd heel vriendelijk tegen me doet ;D

    Narry schreef:
    (...)
    Een jongen van Taekwondo die altijd heel vriendelijk tegen me doet ;D
    Volgens mij heb je het daar wel eens over gehad :W
    Hoe heet hij? (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    schatjes ik ga naar mijn vader om te eten

    TOT STRAKS <33333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Tranquillo schreef:
    (...)Volgens mij heb je het daar wel eens over gehad :W
    Hoe heet hij? (:

    NEe, dat was een andere vent x'D Dat jong, heeft me laatst heel erg gekwetst. Want een vriend Mark, had aan dat jong verteld dat iemand al een tijdje een oogje op hem had. En toen was er dus een heel gesprek van gekomen en dat heeft Mark dus allemaal aan mij door gespeeld. En dat jong heeft me daar dus heel erg mee gekwetst en nu vind ik hem niet bepaald meer leuk... alleen hij weet helemaal niet dat ik het was en dat ik het dus ook allemaal weet... =$
    Maar die andere vent, die me even moet accepteren op msn, heet Sander (krul)

    Eetsmakelijk Sanne <33333

    ALOHA <33333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    (...)
    NEe, dat was een andere vent x'D Dat jong, heeft me laatst heel erg gekwetst. Want een vriend Mark, had aan dat jong verteld dat iemand al een tijdje een oogje op hem had. En toen was er dus een heel gesprek van gekomen en dat heeft Mark dus allemaal aan mij door gespeeld. En dat jong heeft me daar dus heel erg mee gekwetst en nu vind ik hem niet bepaald meer leuk... alleen hij weet helemaal niet dat ik het was en dat ik het dus ook allemaal weet... =$
    Maar die andere vent, die me even moet accepteren op msn, heet Sander (krul)
    Wat een kutvent (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Eet smakelijk Sanne! (wedding)
    Hai Fabienne *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    OHJEAAAH.
    morgen om 12 uur vrij.
    betekend dat ik van uur 2 tot en met uur 4 op school zit (:


    Some things are changing too much.

    EETSMAKELIJK SANNE.

    FABIENNEEE <3


    Some things are changing too much.

    Ik ben morgen 11 uur vrij
    Of als het tegenzit kwart voor 12 *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tranquillo schreef:
    (...)Wat een kutvent (joehoe)

    Hahaha hij is een klootzak ja ;D
    met zijn 'Als ik het zou willen heb ik binnen 5 minuten een vriendin'. En omdat hij moslim was begon hij er over dat daar geen vriend-vriendin relaties bestaan, dus Mark vroeg 'Hoe komen jullie dan aan jullie na geslacht?'. En toen zei hij 'Gewoon, gewoon trouwen met iemand die je amper kent' en daarna 'Dus niet zoals westerse vrouwen die je binnen twee dagen weer verlaten'. En ja, die kwam hard aan, omdat mijn ouders gescheiden zijn --'