• Ik heb in mijn hele leven nooit zoveel geleerd voor Frans. Ik zit nu meer dan vier uur te leren. En voor mijn gevoel ken ik het. Als ik nu geen voldoende meer haal word ik heel boos.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En hoe ging het? Vast een voldoende :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Je weet dat het geen ene moer uitmaakt wanneer je zegt dat je 4 uur hebt geleerd. Je kunt nog steeds een onvoldoende halen hoor xd.
          Anyways, ik hooop dat je een voldoende haalt. (:


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    Je weet dat het geen ene moer uitmaakt wanneer je zegt dat je 4 uur hebt geleerd. Je kunt nog steeds een onvoldoende halen hoor xd.
          Anyways, ik hooop dat je een voldoende haalt. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gregory schreef:
    Je weet dat het geen ene moer uitmaakt wanneer je zegt dat je 4 uur hebt geleerd. Je kunt nog steeds een onvoldoende halen hoor xd.
          Anyways, ik hooop dat je een voldoende haalt. (:


    Jij weet altijd zulke goede peptalks te geven. NOT


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is goed gegaan. Ik denk dat ik wel een zesje heb kunnen halen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een 3,3 voor frans binnen :'D Ik suck echt :Y)


    Shoganai i ne~

    waarom zou je voor dat vak leren, het is een mooie taal maar niet weg gelegd voor iedereen , laat het simpel gezegd vallem


    Don't try judging me without knowing me

    Waaw. Dat kan ik dus écht niet.
    Sowieso geen Frans, maar voor Duits ook niet. Ik ben niet zo'n leermens. Lang leve Atheneum. (nerd)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    deaxner schreef:
    waarom zou je voor dat vak leren, het is een mooie taal maar niet weg gelegd voor iedereen , laat het simpel gezegd vallem


    Als je het niet kan laten vallen, dan moet je wel leren --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    4 uur is niet veel voor 1 toets?
    Ik heb toetsweek, begon 3 weken van te voren en zat zeker wel 3 uur per dag te leren..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    4 uur is niet veel voor 1 toets?
    Ik heb toetsweek, begon 3 weken van te voren en zat zeker wel 3 uur per dag te leren..


    het was een so en toen ik dit topic aanmaakte wat het 4 uur. Ik heb tot 2.30 doorgeleerd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    hopelijk ging het nu goed

    Buddy schreef:
    (...)

    het was een so en toen ik dit topic aanmaakte wat het 4 uur. Ik heb tot 2.30 doorgeleerd.


    Dan ben je te laat begonnen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.