• Vandaag sprak ik een vriend van me op msn. Hij gister vet negatief en ik heb alles gedaan om hem te steunen. En vandaag ging hij me opeens af lopen zeiken over mijn muziekstijl, zo gemeen. Ook had ik eerder gehoord dat hij een lelijk sms'je over mij had gestuurd, dus daar wilde ik ook verhaal van hebben. En toen vertelde hij mij dat hij M, een ander meisje dat ik ook ken maar geen geweldige vrienden mee ben, altijd stomme verhaaltjes stuurt via sms die over mij gaan. En keek kwam er ook nog een jongen met kkr in voor. En ik vond dat laag. Echt mega laag. Dat zei ik tegen hem. Hij ging alleen maar stommer doen en toen zei ik tegen hem dat hij geen vriend meer voor mij was. En toen zei hij doodleuk dat we nooit vrienden waren geweest. Nu voel ik me zo kwaad/verdrietig/weetikveel.


    26 - 02 - '16

    Laat die kerel, hij komt vast wel terug.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wat een eikel... :S

    Misschien geeft dit niet veel troost, maar als hij je zo behandelt is hij je echt niet waard (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Wat een eikel... :S

    Misschien geeft dit niet veel troost, maar als hij je zo behandelt is hij je echt niet waard (:


    Het geeft gewoon zo'n k*t gevoel dat ik hem altijd hielp het positieve in het leven te zien en dan behandeld hij me zo...


    26 - 02 - '16

    Misschien moet je zijn woorden van we zijn nooit vrienden geweest niet te serieus nemen. Jongens zijn wel vaker macho...


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wat een waardeloze vriend.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Wat een waardeloze vriend.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.