• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542


    Mede-eigenaar: pradaa

    Avatar Rollenlijst

    Belangrijke personages.
    Aang bezet door Makarov
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Toph bezet door IrishMiracle 3x
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet IrishMiracle 3x
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet bezet door Inkheart
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

    Verzonnen.

    Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Moiralee bezet door IrishMiracle 3x
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

    Aarderijk.
    Axton Eriko bezet door Inkheart
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

    Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe
    Eliada Azra bezet door Maitresse
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe
    Lucine Rolance bezet door MissDreams
    Migaela bezet door Leave

    Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Yzina Nealia Samusena bezet door HurtedHeart
    Rollenlijst gemaakt door IrishMiracle ©.

    regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.


    Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 20:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 nov 2011 - 20:47 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -|Avatar Aang|-
    Dit was de druppel. Aang gebruikte zijn aardsturen en trok Azula de grond in zodat ze nog net adem kon halen maar dat ze zich niet kon bewegen. Daarna rende hij ervandoor, op weg naar Katara, die in levensgevaar verkeerde.

    [Is die huurmoordenaar echt? Of is het bluf?]

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:57 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    -Katara-

    Ik hoor iemand naar me toe rennen. Ik krijg mijn ogen niet open en lig op de grond, zonder iets te kunnen bewegen. Voor ik het weet krijg ik door mijn mond geperst:"W-wie ben jij?". Ik sta verstelt dat ik kan praten, ookal is het meer mompelen. Ik voel een hand op mijn wang. De warmte van de hand verwarmt mijn lichaam. Langzaam glimlach ik.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 21:00 ]


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    [Bluf]

    Azula

    Ik gromde even.
    Die verdomde avatar was slimmer dan ik dacht.
    Maar zoals ik al zei, gaf ik niet op en begon ik zo hard ik kon heen en weer te bewegen, zodat de aarde rond mij losser werd.
    Het was een kwestie van tijd voordat hij er achter zou komen dat ik wél loog en dan zou hij hier in no-time terug staan.
    Ik klapte mijn voeten stevig bij elkaar en liet wat vuur uit mijn voeten komen, die ik als kleine raketten liet werken.
    Ze duwden me langzaam naar boven, zodat ik toch nog uit de aarde kwam.
    Ik maakte me zo smal mogelijk en na enkele ogenblikken was ik verlost.
    Eenmaal uit de grond, ging ik er als een speer vandoor en rende ik zo snel als ik kon richting het dorp, waar ik me verschool in een duistere steeg, waar amper iemand in durfde omdat het er stikte van lui die je liever niet tegenkwam in het donker.
    Hier zou ik me schuil houden tot de nacht zou vallen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Sorry dat ik niet reageerde, bits met m'n moeder.]

    Moiralee.
    'Ja, dit is het werk van die meid. Niet aankomen!' kreunde ik en ik liet uit mijn handen wat lucht komen. Onder de heelfase schoot ik daardoor weg, ietsjes naar achteren.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ik moet weer gaan voor vandaag :<]

    -|Avatar Aang|-
    Nadat Aang zijn hand van Katara's wang af haalde vroeg hij: "heb je iemand gezien?"


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    [Ciao]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ik ook hoorr xd]

    -Katara-

    "Nee.." zeg ik. Ik kan hier niet zielig blijven liggen. Ik probeer te gaan zitten, maar ik kom maar een paar centimeter omhoog. Ik ga weer terug liggen. Ik doe mijn ogen open en kijk naar Aang.


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    ~Zohia Nomenza~

    Na een paar minuten nog in de kleder te hebben gezeten, stond ik op en liep ik met een strakke en emotieloze gezicht naar boven. Ozin kwam naar me toegelopen. 'Wat is er, Zohia?', vroeg zijn stem. Ik schudde mijn hoofd en staarde uit het raam. 'Het is Zuko, hm?', zei hij en hij had gelijk. Langzaam knikte ik. Ozin keek me meelevend aan. 'Ik leef met je mee, Zohia. Ik zie jou liever staan Zuko dan May naast Zuko', zei hij en hij keek me serieus aan. Ik wist meteen wat hij bedoelde. Ik liep langs Ozin naar boven naar m'n kamer en ik veranderde van kleding. Ik had mijn standaard vechtkleding aan en ik liep kil de trap af. Met een strak gezicht liep ik naar buiten en keek in naar de schade die was aangericht. De ketting van de vuurnatie was duidelijk zichtbaar in de zonlicht en kil liep ik verder naar buiten...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -|Avatar Aang|-
    Toen Katara haar ogen opendeed voelde Aang zich een stuk beter, maar er was nog altijd die moordenaar. Totdat Aang het idee kreeg om de omgeving te scannen met behulp van Aardsturen (zoals Toph kijkt), en hij kwam achter twee dingen. Er was geen moordenaar... en Azula was weg.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    ~Zohia Nomenza~

    Kil liep ik verder rond. De stad was erg toegetakeld. Bijna alles stond in brand en grote gedeeltes van huizen waren verwoest. Verderop zag ik 2 schimmen in de mist die over de stad trok. Een lag op de grond en de ander lag erover heen gebogen. Met een klein vlammetje maakte ik een beetje licht in de mist. Toen zag ik links van me nog 2 schimmen. Ik negeerde het en ik liep verder de mist in..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Katara-

    "Waar denk je aan?" vraag ik zacht. Ik zie in zijn ogen dat er iets mis is. Ik kijk om me heen maar zie niks. Ik zet mijn handen op de grond en trek mezelf omhoog. Ik laat mijn handen staan zodat ik niet omval.


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    Eliada Azra

    Ik stopte mijn dranfles weer in mijn mantel en bekeek daarna de man en de vrouw eens goed.
    Nu pas herkende ik de man, het was Zuko, de vuurheer waar men al een tijdje over sprak.
    Ik stond op en keek nu naar de vrouw, maar haar kende ik niet.
    "Kan ik nog met iets helpen?" Bood ik aan. "Ik heb toch niets beters te doen."
    Ik glimlachte even zwak, maar liet niet merken dat ik nog steeds wat depri was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    -|Avatar Aang|-
    'Azula... ze is er vandoor', zei Aang terwijl hij Katara omhoog hielp en haar liet steunen op zijn schouders. 'We moeten hulp voor jou krijgen Katara'.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    -Katara-

    "Nee, het gaat wel." zeg ik snel. "Waarom had je niet een einde aan haar gemaakt, maar mij geholpen zij is belangrijker!" zeg ik en kijk naar de grond. Eigenlijk weet ik het antwoord al, maar dan weet hij tenminste wat ik ervan denk. Ik hou hem stevig vast en kijk naar het bos. Waar ik raar genoeg een klein lichtje zie.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:47 ]


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    [ik gaa. byee']


    Le distanze ci informano che siamo fragili