• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542


    Mede-eigenaar: pradaa

    Avatar Rollenlijst

    Belangrijke personages.
    Aang bezet door Makarov
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Toph bezet door IrishMiracle 3x
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet IrishMiracle 3x
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet bezet door Inkheart
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

    Verzonnen.

    Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Moiralee bezet door IrishMiracle 3x
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

    Aarderijk.
    Axton Eriko bezet door Inkheart
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

    Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe
    Eliada Azra bezet door Maitresse
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe
    Lucine Rolance bezet door MissDreams
    Migaela bezet door Leave

    Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Yzina Nealia Samusena bezet door HurtedHeart
    Rollenlijst gemaakt door IrishMiracle ©.

    regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.


    Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 20:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 nov 2011 - 20:47 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Toph
    'Ik werd aangevallen door Azula, één of ander gek wijf van de vuurnatie en toen heb ik haar een beetje lopen uitdagen en toen viel ze me aan met vuur,' zei ik fronsend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    -Katara-

    Daar lig ik dan. Buiten bewust zijn. Ik hoor alles om me heen nog vaag en zie niks meer. Ik hoor wat mensen praten en rotsen die op de grond knallen. Ik schrik ervan. Ik probeer een arm omhoog te doen of iets te zeggen, maar daar ben ik te zwak voor. Voor ik het weet word ik aangevallen door een bliksemschicht. Eindelijk komt er geluid uit mijn mond. Ik gil zo hard ik kan. Ik knijp mijn ogen dicht en wacht tot de pijn wat minder word.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:07 ]


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    Eliada Azra

    "Oh." Zei ik bedenkelijk. "Azula, is dat niet de zus van de vuurheer?"
    Ik zag Toph knikken.
    "Wat is haar probleem eigenlijk?" vroeg ik nieuwsgierig. "Waarom is ze zo bloeddorstig?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Toph
    'Ik weet echt niet wat dat wijf heeft, serieus,' zei ik fronsend. 'Ze is gewoon gek, en een soort van verstoten door Zuko.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eliada Azra

    "Ik ben trouwens Eliada." Zei ik maar om van onderwerp te veranderen. "Eliada Azra."
    "Ik ben Toph."
    We wandelden samen wat verder door het bos.
    "Je bent aardemeester hé? Kan je dan ook voelen of er nog gewonden zijn?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Toph
    'Geen uidee, maar ik kan het wel horen.' Ik wees naar een meisje, een luchtstuurder, die op de trap naar het paleis lag, vlakbij May en Zuko.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eliada Azra

    Samen met Toph liepen we richting het paleis dat niet zo ver was.
    Twee mensen, een man en een vrouw stonden over iemand gebogen die niet reageerde.
    Toen ze ons aan zagen komen, had ik het gevoel dat ze in aanvalshouding gingen staan.
    "Ik kom helpen!" Riep ik tijdens het rennen. "Ik kan helen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    -|Avatar Aang|-
    Aang zag de bliksem aankomen en stuurde het behendig door naar de grond voor Azula, en het puin dat daarvan omhoog kwam stuurde Aang op Azula. Daarna creëerde Aang een Rock Armor en rende op Azula af om haar een beuk in haar maag te geven.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:28 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    May
    Ik had mijn messen al in de aanslag, maar toen ze zei dat ze kwam helpen geloofde ik haar.
    'Het meisje is van de luchttempel, ik weet niet hoe, maar die waren toch uitgestorven?' vroeg ik verbijsterd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Markov... katara was al geraakt xD]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [@wolfDreams Azula heeft ook zo'n schicht naar de avatar gestuurd]


    Azula

    "Verdorie." Mompelde ik. "Je bent goed."
    Ik haalde enkele geheime pinnen uit mijn mouwen en gooide ze met alle kracht naar de avatar.
    "Waarom geef je niet gewoon op?" Riep ik toen hij ze allemaal ontweek. "Het werkt me op de zenuwen!"
    Ik bleef allerlei vuile trucs uit de kast halen in de hoop dat het genoeg was om weg te komen.


    Eliada Azra

    Vlak voor hun voeten stopte ik met lopen en liet ik me op mijn knieën vallen.
    "Blijkbaar niet." Hijgde ik. "Is dit ook het werk van die Azula?"
    Ik liet mijn ogen over het gewonde meisje glijden en schudde afkeurend mijn hoofd.
    "Dit is gewoonweg monsterlijk." Zei ik terwijl ik mijn drankfles weer tevoorschijn haalde.
    Net zoals ik bij Toph had gedaan, begon ik het meisje te helen tot ze weer begon te bewegen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Oke ^^]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -|Avatar Aang|-
    Aang begon het spelletje van Azula zat te worden, en hij bundelde zijn krachten in een windstoot die Azula raakte en toen ze door de klap tegen een boom aankwam brak de boom in tweëen.

    [tijd voor een deadline Maitresse, vind een manier te ontsnappen... aangezien Aangs volgende zet het wegnemen van haar stuurkunsten is. Aang zal deze keer haar niet achtervolgen hoor :3]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Zuko
    "Dat dacht ik ook! Ik snap het niet..."


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Azula

    Met een zware klap kwam ik op de grond terecht.
    Ik moest toegeven, dat ik het niet aan had zien komen, maar desondanks bleef ik even liggen.
    "Hé, avatar." Zei ik na een poosje terwijl ik mijn hoofd oprichtte. "Ik denk dat je, je vriendinnetje Katara maar eens moet gaan helpen." Grijnsde ik breed. "Ik heb hulp van een huurmoordenaar. En hij is nu ongeveer opweg naar haar."
    Ik pauzeerde even. "En aangezien ze zwaargewond is, kan ze zich niet verzetten."
    Een gemene grijns sierde mijn gezicht. "Ik stel een deal voor...Jij laat me nu gaan en gaat Katara redden, of je neemt het weer op tegen mij en laat haar sterven."
    Ik stond op en rechtte mijn rug even. "Over zo'n dingen als huurmoordenaars zou ik niet liegen, dat weet je toch? Maar dan nog, zelfs zonder huurmoordenaar ben ik niet eens zeker of ze het wel zal halen."
    Ik zag de avatar nadenken.
    "We hervatten dit gevecht dan later gewoon terug." Grijnsde ik met een twinkeling in mijn ogen. "Net als jou, geef ik niet graag op."

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:51 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.