• Ik weet dat hier een aantal gevorderde fotografen hier op Quizlet zitten. Ik ben op zoek naar een goede camera, niet een spiegelreflex, maar vergelijkbaar. Een camera waar je de lens niet kan verwisselen zeg maar. Het liefste ook filmen in HD. Iemand ervaring met camera's?
    Drop jouw camera geschiedenis, want daar kan ik ook inspiratie uit doen.
    :9~


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Als je echt goed ermee wilt kunnen filmen kun je beter een filmcamera kopen :X


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Als je echt goed ermee wilt kunnen filmen kun je beter een filmcamera kopen :X

    Haha nee, dat hoef ik niet, ik zoek een camera waar ik mooie foto's mee kan maken. Graag een grote groothoek, zodat ik van dichtbij toch een groot deel op de foto krijg.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Oh ja, ook niet al te negatief voor mijn portemonne a.u.b. (dance)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nikon? Ik heb er geen verstand van, maar al die fotografiemensen hebben een nikon. :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb een Sony Cybershot DSC-HX1


    Hij is echt goed, kan hele mooie foto's maken + filmen in 720p (:
    + hij is heel erg betaalbaar xd
    + hier is een voorbeeld van hoe die fotografeert 8D

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 15:54 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    ehm wij hebben een sony een hele luxe en een wat minder luxe toen mog ik een foto maken en viel die.:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Astronomy schreef:
    Ik heb een Sony Cybershot DSC-HX1


    Hij is echt goed, kan hele mooie foto's maken + filmen in 720p (:
    + hij is heel erg betaalbaar xd

    Is deze niet al te groot?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    (...)
    Is deze niet al te groot?

    ligt eraan wat je groot vindt xd ik had verwacht dat hij een stuk groter zou zijn, maar het valt wel mee. Maar het is niet zo'n ding dat je zo in je broekzak kan stoppen nee xd


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ohja en Astronomy, heb je ook wat voorbeelden van foto's? _O_


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    meschien deze :'D


    klik (ook al is deze versie paars)


    Shoganai i ne~

    Mijn ervaring, blijf af van die Coolpix modellen van Nikon, ze zijn echt zo ongelooflijk waardeloos en hebben héél snel gebrekken :'D


    Let it come and let it be

    Ik heb de Nikon D3100. Hij is heel fijn, maar wel met verwisselbare lens enzo. Je kan ermee filmen. 14 MP, dacht ik.
    Voorbeeldfoto's:



    Camera:


    Prijs:
    De camera zelf is iets in de 400.
    Je moet er wel een geheugenkaartje bijkopen van minimum 50 euro.
    Een eventuele extragarantie kaart kost bij mediamarkt 60 euro op alle onderdelen.
    De goedkoopste Nikon-tas kost dan ook wel weer 29 euro,
    net zoals de EVENTUELE standaard.
    Afrekenen maar, idd. Maar een hele goede koop!

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 16:12 ]

    Counterpoise schreef:
    Mijn ervaring, blijf af van die Coolpix modellen van Nikon, ze zijn echt zo ongelooflijk waardeloos en hebben héél snel gebrekken :'D


    Mijnes is anders wel goed?! :')


    dream, dare, fly!

    StarSparkle schreef:
    meschien deze :'D


    klik (ook al is deze versie paars)

    Ik zoek een iets meer uitgebreide, heb namelijk nu de Canon 115 IXUS


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Amyntas schreef:
    Ik heb de Nikon D3100.



    Camera:




    Wauw, mooie foto's inderdaad. Maar de prijs is me toch iets te duur, al met al. Verder is hij te groot. Maar toch bedankt voor de moeite!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room