• haaiii, ik wil graag een story schrijven met 4 andere schrijvers, en ik wil ze dan ook vragen of ze een rol willen invullen.

    dit is de story, word would be just words, till you bring them to life.

    ik heb al een verhaallijn in mijn hoofd, dus als je mee wilt schrijven stuur ik via je pb, de verhaallijn.

    ik zoek nog rollen en schrijvers voor de vriendin van Harry, vriendin van Zayn, vriendin van Louis en vriendin van Liam.

    naam:
    leeftijd:
    vriendin van:
    karakter:
    uiterlijk -Foto-:
    bijzonderheden:


    When you play the Game of Thrones, You win or you die. There is no middle ground

    naam:
    Bailey rowena Tiërra
    leeftijd: Bailey is zeventien jaar en wordt 17 November 18, ze is twee manden ouder dan Harry.
    vriendin van: Harry
    karakter: Bailey is een pittige dame, en weet altijd haar mannetje te staan. Ze heeft een goed inzicht hoe iets verloopt en heeft mensen snel door, Maar doet dan net of ze van niks weet om uiteindelijk zeker te zijn van haar zaak. Ze kan een bitch zijn maar zijn dat alle meisjes wel eens, niet ? Ze geeft dan kattige en sarcastische opmerkingen, maar vaak loopt dat uit op een lach kick. Want Bailey kan eigelijk overal wel om lachen, ze heeft pret voor tien en lacht ook vaak in haar eentje. Ze kan zichzelf prima vermaken en doet ook vaak rare of gekke dingen, soms kan ze over de grens gaan en dan wordt het kwetsend of pijnlijk. Zo af en toe begrijpt ze dan niet wat ze fout heeft gedaan, en biedt haar excuus dan ook echt niet aan. Een 'sorry' of 'het spijt me' komt niet vaak uit haar mond, maar áls ze het zegt meent ze het uit de grond van haar hart. Ook heeft Bailey een soort lijstje in haar hoofd wat bij haar op de eerste plek komt, dat is natuurlijk haar familie. Want ze is een echt familie-mens, dat respect toont voor ouderen en familie leden. Op haar tweede plek komen haar vrienden, daar doet ze alles voor. Ze komt voor ze op als dat nodig is en geeft soms ook de nodige klappen, dat doet ze voor haar vrienden. Maar er is wel een nadeel ; ze kan niet goed troosten. Dan zegt ze altijd de verkeerde dingen of maakt ze een grapje, maar de laatste tijd dan knikt ze alleen maar en houdt ze haar vrienden stevig vast. Dan kan er ook geen ruzie komen 'dat ze nooit luisterd of steunt'. Op haar derde plek komt de liefde, ze is daar soms best onzeker in omdat ze zich druk maakt om rare dingen. Zoals ; hoe ze er s'ochtends uit ziet, haar haren van de achterkant niet uitziet alsof er iemand overheen heeft gereden of dat als iemand haar wilt zoenen ze geen snor heeft of iets tussen haar tanden. En op de allerlaatste plaats is ; opruimen. Eigelijk hoort dat niet eens in haar lijstje, ze háát het. Ze is een chaostisch persoon, dat vergeetachtig is en meestal denkt 'dat ruim ik morgen wel op'. Haar kamer ligt vol spullen en haar kast puilt uit, op sommige plekken ligt ook nog het nodige stof en overal staan lege parfum flesjes of bussen haarlak. Eerst hield haar moeder haar kamer onder rekening, maar nu ze bijna 'volwassen' is moet ze haar eigen spullen opruimen. Maar dat doet ze nooit, ze is echt een warhoofd en ze stoort zich ook niet echt aan de rommel.
    uiterlijk -Foto-:



    Vanessa White
    bijzonderheden: Bailey is vernoemd naar het alcoholische drankje. Dat kwam doordat haar ouders toen ze ongeveer dezelfde leeftijd hadden als hun dochter, haar vader het als cadeau kreeg op hun eerst afspraakje. Zijn woorden waren toen 'ik hou van twee dingen in de wereld en dat is deze fles en jij'. Toen na een lange tijd, toen Bailey's moeder inverwachting was stond haar vader erop zijn liefde voor de drank in de ruilen voor zijn dochter ; Bailey. Bailey heeft normaal figuur met dikkere bovenbenen en kont dan de meeste 'normale meisjes', maar ze is blij met haar lichaam. Ze beschrikt over meerdere tatoeages onder andere ; haar linker onderarm, in haar nek en achter haar oor . Ondanks ze nog zo jong heeft, heeft ze dus redelijk veel tatoeages. De meeste heeft ze ook stiekem laten zetten, maar die op haar onderarm heeft ze gekregen van haar ouders. Een cadeautje voor haar achtiende verjaardag !

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 15:58 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    o gosh, je wilt niet weten hoeláng ik heb gezocht naar een goede foto, geen één vond ik goed of leuk. En ik wou persé Vanessa als personage hah, nu ben ik benieuwd wie er mogen schrijven ;p


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Harry1DMalik schreef:
    ja het betekent ook dat je mee mag schrijven :)
    het hoeft niet maar mag wel


    oh dan wil ik wel meeschrijven ;d


    'Cause you make my heart race

    Kan ik ook meeschrijven?
    Hoeft niet hoor (;


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Iedereen die nog reageerd
    sorry!
    maar ik heb 4 personages, en 4 schrijfsters,
    ons verhaal is ook al begonnen


    When you play the Game of Thrones, You win or you die. There is no middle ground