• sorry dat ik jullie moet teleurstellen maar een vriendin van mij die had dit forumbericht geplaatst want ze dacht dat ze op haar eigen account zat maar dat bleek dus die van mij.. sorry !

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:12 ]

    Eh, wat voor rollen heb je nodig? Vriendinnetjes, familie, gemene bitches?


    It's time to be happy again.

    Personage: Vriendin Liam/Harry
    Naam: Chiara Alyssa Tatiana Fernandez
    Bijnaam: Chi, Alys, Taty of Hoodie(Zo word ze meestal genoemd door haar vrienden) omdat ze heel vaak hoodies draagt.
    Leeftijd: 17, bijna 18
    Uiterlijk:


    1.65 lang, lange steile blonde haren. Groene/blauwe ogen. Ze draagt meestal een short/jeans met een hoodie/shirt.
    Innerlijk: Chiara is waarschijnlijk het meest optimistische persoon die je ooit zult tegenkomen. Ze negeert vaak het advies van anderen en doet dingen op haar eigen manier, wat vaak beter uitkomt dan verwacht. Ze houdt van zingen en shoppen in dure, grote winkels. Ook is ze gek op feestjes en als ze de gelegenheid krijgt ze te organiseren doet ze dat, en ook nog eens heel (overdreven)groot.
    Hobby's: Shoppen, muziek luisteren ( ze heeft altijd haar Ipod mee), Tekenen ( als ze iets moois/bijzonders/speciaals ziet tekent ze het gelijk na)
    Extra's: Ze is ooit achtergrond danseres en achtergrond zangeres geweest, en ze kan piano spelen.
    Waarschuwen bij beginnen: of course :')

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 17:38 ]


    Nobody ever gave a fuck before, all they did was doubt me.

    Personage: vriending Niall
    Naam: Sophie Tyler McCall
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Blond, klein van stuk. Sophie is niet erg dun en adoreert eten. ze is ook totaal niet dik.
    Innerlijk: Sophie is koppig en kan soms erg overdrijven. Ze is prettig gestoord en houd van mannelijke aandacht. Ze is niet bang om nieuwe dingen te proberen en is een echt partyganger.
    Extra: Ze is verslaafd aan adrenaline. Parachute springen, bungee jumpen en al dat soort dingen vind ze helemaal geweldig.
    Waarschuwing bij beginnen: tuurlijk! (:


    "Sometimes in order to succeed, you gotta be wanting to fail." - Ryan Dungey

    Personage: beste vriendin hoofdpersoon - als dat kan? - + vriendin zayn/niall/liam - maakt me niet zoveel uit welke van de 3 haha -

    Naam: Naomi Flores Jones.

    Leeftijd:17

    Uiterlijk: Naomi heeft stijl bruin haar met donkerblonde highlights van haarzelf tot onder haar schouders. Door haar aparte licht blauwe ogen komt ze altijd heel stralend over. Ze heeft een mooie egale bruin getinte huid. Ze heeft dunne maar mooie lippen. Wanneer ze lacht krullen haar lippen sierlijk omhoog en komen er prachtige witte rechte tanden tevoorschijn. Ze heeft een mooi boven lichaam en 2 mooie lange benen, waar elk meisje wel jaloers op zou zijn. Ze is zo een 175 cm lang.

    Innerlijk: Naomi is vooral een heel lief meisje. Ze staat altijd voor alles en iedereen klaar, waardoor ze haar eigen gevoelens zo af en toe wel eens verwaarloosd. Naomi haalt zich af en toe heel erg naar beneden, waardoor ze een heel onzeker en kwetsbaar meisje word. Ondanks haar onzekerheid is ze wel erg vrolijk. Ze houd wel van een feestje, en meestal heeft ze knotsgekke ideeën die altijd wel op iets leuks uitdraaien. Naomi kan ook enorm eigenwijs zijn. Wanneer ze iets in haar hoofd heeft, moet het gaan zoals zij het wilt. Voor de rest heeft ze een hekel aan mensen die liegen en bedriegen. Naomi kan soms erg jaloers zijn, meestal komt dat door haar onzekerheid.
    ze is echter wel af en toe een enorme flapuit. Soms zegt ze dingen zonder dat ze er bij nadenkt, waardoor het er niet altijd even goed uitkomt en soms mensen kwetst. Iets wat ze helemaal niet zo bedoelde, en er daarom ook altijd veel spijt van heeft. Gelukkig vind ze het nooit erg om sorry te zeggen - ook wanneer het niet haar schuld is - dus dan doet ze er ook alles aan zodat het goed komt.

    Kleding:over haar kledingstijl is niet zoveel te zeggen, ze houd van simpele, stoere, lieve en vrolijke kleding. Van jurkjes tot spijkerbroeken, van tshirt tot korte broekjes, van pumps tot teenslippers. Ze draagt alles wat ze leuk vind.

    Extra:naomi's vader is engels, en haar moeder spaans. ze kan prachtig zingen, alleen weet niemand dat omdat ze bang is dat niemand het goed vind.

    Waarschuwing bij beginnen: Ja graag! ookal heb ik wel of geen rolletje haha (:

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 17:17 ]